Lee Know

18 0 0
                                    

Lee Know és te egy sivatagban vagytok, mert egy szép oázist szeretnétek megnézni. Viszont az az egy baj van vele, hogy nem találjátok.

-Ezt ellopták!- kiált fel Minho.

-Szerintem meg simán csak eltévedtünk...

Ebben a pillanatban megláttok egy...

-Úristen, de nagy kígyó!!- mutatsz a földre, ahol tényleg ott van egy óriási csúszómászó.

-Vigyázz, ne- kezdi el mondani Lee Know, de nem elég gyors, és a kígyó észrevesz téged.

Lassan felemeli a fejét, mire te elkezdesz hátrálni, csakhogy az állat villámgyorsan odakap, és a kezedbe mélyeszti a fogait. Minho ugyanebben a pillanatban akkorát rúg belé, hogy majdnem 5 métert repül, aztán puffanva földet ér, és elcsúszik tőletek. 

-Y/N... jól vagy?- fordul hozzád aggódva. 

Lassan ránézel, de válaszolni már nem tudsz, mert szép lassan elsötétül előtted a világ.

.


.


.


MINHO SZEMSZÖGE

Éppen időben el tudtam kapni Y/N-t, mielőtt a földre esett volna. Utána rögtön hívtam a mentőket, meg a srácokat, hogy jöjjenek gyorsan a kórházba. Amíg bevittek minket, végig fogtam Y/N kezét, és utána se engedtem el. Most itt ülök az ágya mellett, és várom, hogy felébredjen. Az orvosok szerint rendbe fog jönni. Chanék is jártak itt, azt mondták, aludjak, de nem tudok, annyira aggódok érte. Végül lassan megérkezik az álom, ami ellen már én se tudok sokáig harcolni...


.


.


.

Amikor felébredsz, nem nyitod ki rögtön a szemed. Érzed, hogy valaki fogja a kezed, és hallasz egy hangot. Egy nagyon ismerős hangot. Minho! Ő most énekel?

-Cause you are, you're perfect in my eyes...

-Lee Know- motyogod.

Y/N? Y/N!!!!- ül föl hirtelen a fiú.- Ilyet többet ne csinálj! Nagyon megijesztettél.

-Sa-sajnálom.- aztán egyszerűen megölel.

Délután már sokkal jobban vagy, és az orvosok hazaengednek. Lee Know a folyosón vér téged amikor kijössz a kórteremből. 

-Szia! Figyelj, szeretnék neked mondani valamit...

-Most? Ne menjünk előbb haza...?

-Ez fontos- fordít maga felé. 

-De...-kezded, de hirtelen  közbevág.

-A francba, Y/N! Szeretlek!- mondja ki végül.

-M-mi?- nem tudod, mit mondj, ez annyira hihetetlen neked. 

-Kérlek... megcsókólhatlak?

-Igen- mondod halkan.

Lassan az arcodra teszi a kezét, megsimogatja a hajad, aztán az ajkadnak nyomja az övéit. 





Sziasztok! Na, hogy tetszett? Kivel szeretnétek még részeket? Tudom, hogy ez most rövid lett, de nem volt sok időm, sajnálom : (  Ja, és spoiler: lesz még ennél jobb csókjelenet is 

SKZ-ONESHOTSWhere stories live. Discover now