частина 28

27 1 0
                                    

Після Микола взяв мене на руки та поніс в спальню. Він кинув мене на ліжко, та надвис наді мною, розглядаючи моє лице, цілує мене та зтягує з мене мій топ. Через пару хвилин у весь одяг був на підлозі. Я все также лежу під Миколою він цілуцє мене ніби в останнії раз, цеї поцілунок був дуже бажаним. Після чого Коля почав цілувати моє тіло з голови до ніг. Наші тіла вже горять від бажаності почути один одного, ще пару хвилин і Микола входе в мене з моїх губ вириваєть досить гучний стон, Коля поцілував мене для того щоб було трохи тихіше, бо в квартирі є дитина. Через годину ми вдовох лижемо і відновлюємо дихання.

Ш: я кохаю тебе

Н: я теж тебе кохаю

Ш: а коли ти дізналась про вагітність в тебе була думка зробити аборт?

Н: ні, я одразу вирішила що дитина залишиться 

Ш: а як Соля мене впізнала?

Н: я її розповідала за тебе, та вона дивилась кожен матч Диномо та Збірної щоб побачити тебе, майже кожен раз  в мене була істерика бо вона коли бачила тебе говорила тато 

Ш: ти сильна дівчина, а тепер час спати

Н: на добраніч 

Ш: добраніч 

З ранку нас розбудила Соля, яка стрибала на ліжку. 

Н: Соля, може ми ще трохи поспимо?

С: ні 

Ш: доню но чому

С: я хочу по гуляти з вами 

Ш: добре, біжи на кухню, а ми зараз приїдемо 

Соломія побіжала на кухню, ми встали та пішли до неї. Поснідавши ми вирішила подивиись мультфільм. Після перегляду ми зібрались на прогулянку з Ванатами, Бражко та Дубінчаками. Вони ще не знали що на них чекає сюрприз це і добре бо реакція Дуби буде точно шикарною.
Ми зібрались вийшли  з квартири та поїхали в парк, ми приїхали перші, сиділи на лавочці та чекали на інших.

Ш: Нік, я хочу щоб ви переїхали до мене

Н: ти впевнений?

Ш: так, я хочу щоб ви переїхали до мене

Н: добре

Ш: тоді сьогодні після прогулянки їдемо збирати речі - сказав Коля та обійняв мене, я в свою чергу поклала голову йому на плече

Н: так швидко?

Ш: так, а навіщо тягнути

В цей момент до нас підходили Дубінчаки та Ванати. Реакція хлопців була не зрозумілою, а от у дівчат точно позитивною.

Д: ви разом?

Н: так, Влад

Ванат: а чому не розповіли

Ш: це сюрприз

М: вітаю вас

Н: дякую

Ю: я також вас вітаю

Ш: дякуємо

До нас приєднались Бражки, та ми пішли на дитячий майданчик.
Після прогулянки поїхали збирати речі, та переєджати до Миколи. За годину ми зібрали усі речі та поїхали з цієї квартири, ми вирішила що її продамо.
В дома у Миколи я розставляла речі, Соля і Коля грались. Так і проїшов цех день.

Усім привіт🫶🏻, щоб отримати спойлер до наступної частини, знайдіть виділене слово та напишіти мені в анонім бот який зможете знайти в моєму тгк shapa.10 або є посилання у шапці мого профілю Wattpad.

Улюблена сестричкаМесто, где живут истории. Откройте их для себя