частина 23

27 2 0
                                    

Пройшло 4 роки, в Вероніки народилась дівчинка на ім'я Соломія вона була копією свого тата, карі оченята та довге чорне волосся. В Миколи дось не було відносин. Мирослава та Влад відкрили ще один шоурум, Адоніс ходить до школи вже 2 клас, Аделіна копія мами. У Віки та Віталі синочок Даня ходить на футбол. Влад та Юля одружились та в них нещо давно народився синочок Давід. Бражко та Софія також мають дітей близнюки дві дівчинки Зоряна та Кайя. 

Пов Ніка 

Зараз моє життя розділолось на до та після, з появою донечки в мене не було жодних відносин, я зрозуміла що досі кохаю Шапаренка, Соля занає що її тато в Україні, вона бачила його фото, вона дивится кожен матч, а коли його бачить то говоре тато. Від цих слів я хочу плакати, в мене іноді стається істерика. 
Ранок дня народженя донечки 

Я підготувала подаунок для Соломії, зараз іду її будити, сьогодні її виповнюється 4 рочки, вона вже досить доросла.

Н: донечка, вже час вставати 

С: не хочу

Н: на тебе чекають твої подарунки

С: ну добле встаю - Соломія не виговорює букву "Р" 

Н: пішли?

С: так

Ми вийшли з дитячой кімнати в залу, там було все в кульках та стояло багато подарунків

Н: біжи відкривай

С: пішли зі мною - говорила дівчинка тягнуче мене за руку

Н: ну пішли 

Ми відкривали подарунки, сміялись та отримували пивітання від друзів та рідних. Одим з перших Солю привітала її хрещена мама це Мірослава, так я приїздила до України для того щоб похрестити дитину. Після дзвінка хрещеної, нам подзвонив хрещений це бів Віталя, усі вітали Солю з днем народження. 

Н: доню, пішли готувати сніданок

С: можна я пограюсь, а ти приготуєшь

Н: ну добре, а що ти будеш?

С: хлопя

Н: добре

Я пішла готувати хлоп'я для Соломії та для себе каву. Після сніданку ми трошки подивились мультики та Соломія заснула на обідній сон, у цей час я збиралась на святкування. За 2 години я була готова, та будила маленьку принцесу щоб зібрати її. Сьогодні до нас прилетила Міра с Доні та Аделю, всі інші нажаль не змогли. 
Ми зібрались та поїхали до ресторану там на нас чекала вечірка, дітки бавились з аніматорами, а дорослі седіли за столом та спілкувались.

М: Нікусь, можна тебе на пару слів?

Н: звичайно

Ми вийшли на вулицю, дивились на зірки і тут Міра говоре

М: ти кохаєш його?

Н: так

М: а може вже треба вертатись в Україну?

Н: може і треба але я не знаю, я не впевнена в цьому

М: я після завтра їду, в тебе є час подумати і можливо поїдемо разом

Н: добре, дякую тобі кума

М: нема за що

Ми ще трохи поговорили та пішли, назад до ресторану, невдовзі усі роз'їхались, по домівках, Мірося з дітьми поїхали до нас. Вдома ми з Мірою сиділи на кухні та пили чай з тортиком, а наші дітки бавились в дитячій, згодом усі пішли спати.

Усім привіт🫶🏻, щоб отримати спойлер до наступної частини, знайдіть виділене слово та напишіти мені в анонім бот який зможете знайти в моєму тгк shapa.10 або є посилання у шапці мого профілю Wattpad.

Улюблена сестричкаМесто, где живут истории. Откройте их для себя