CAPITOLUL 2 -PETRECEREA

46 3 0
                                    

-...sunt Alex...putem vorbi putin?
- Da,sigur!
- Am vrut sa te anunt ca vineri e o petrecere la mn acasa,ai vrea sa vii?
- Aaa...da!ma bucuram ca tocmai m am mutat la tata.

Odata ajunsa la tata am despachetat dupa care m am dus sa ii cumpăr un cadou lui Alex.
La ora 22:30 era ziua lui deci m ai aveam timp pentru a ma pregati.Mi am luat o rochie rosie cu dantelă neagra,accesorizata cu niste cercei negri.M am machiat...si am plecat spre casă lui.Acolo toti prietenii lui petreceau dar el ma astepta in fata casei.
- Buna Olivia,ma bucur ca ai venit!
- Si eu,uite cadoul e pentru tn!am spus eu dandu i cadoul.La multi ani!
- Mersi,intra!
Am intrat in casa lui mi am lasat paltonul si m am dus sa povestesc cu o prietena veche.Cand sa urc spre baie am vazut usa de la camera lui putin deschisa si am intrat.M am asezat putin in pat uitandu ma pe telefon,cand,intra Alex.
- Buna Olivia esti ok?
-Da!am spus eu dand din cap.
- Ai nevoie de ceva?
- Nu,vroiam doar sa ma odihnesc putin!am spus eu zâmbind.
El s a asezat langa mine si m a luat in brate.
- Ma bucur ca ai venit!
- Vrei sa coboram jos?intreb eu ridicandu ma de pe pat.
- Da,hai!
Am coborat amandoi jos si ne am asezat la masa.Dupa ce am mancat Alex a venit la mine si m a intrebat daca vreau sa dansez cu el si eu am zis da.M a apucat de solduri si eu de cat si am dansat pe o melodie lenta.Dupa ce s a terminat mi am luat paltonul si am plecat.

Cand am ajuns acasa era ora 2:20 si parintii mei dormeau.M am dezbracat de rochie si mi am luat pijamaua albastra cu inimioare negre pe mine.Dupa ce m am imbracat m am trântit in pat incercand sa adorm.

OliviaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum