...am intrat in camera mea si mi am amintit ca ziua urmatoare aveam intalnire cu Justin la un restaurant destul de sofisticat.M am culcat de la ora 23,destul de devreme pentru mine,am vrut sa fiu odihnita pentru mâine.
Ziua următoare m am trezit la ora 9.M am spălat și am coborât jos pentru a lua masa cu ai mei.Stiam ca după trebuia sa merg cu Abby la Mall. Am mâncat și după am început sa ma pregătesc. Mi am luat conversii gri,niște pantaloni scurți mov și un tricou mov deschis pe care scria #Selfie#.
Am sunat o pe Abby pentru a confirma ora.Am mai vorbit puțin cu ea pe chat și după am plecat la Mall.Am făcut multe cumpărături și ne am oprit și la piscina după.
După nu mult timp a trebuit sa ma pregătesc pentru întâlnirea cu Justin.
Prima data am mai vorbit pe chat cu el.
* Chat*Justin
*Hey!am spus eu.
*Salut!ce mai faci?
*Bine, ma pregăteasc.
* Serios?și eu,abea aștept sa te reved.
* Și eu.Deci ne întâlnim la restaurantul de lângă lac peste o ora?
*Sigur!Mai vorbim,pa!
*Pa!După ce am încheiat conversația am încercat sa ma gândesc cu ce m as putea îmbracă pentru a fi destul de eleganta.Dupa vreo 10 mine mi am amintit ca mama avea în dulapul din mansarda o rochia albastra foarte frumoasa care îmi venea și mie.
M am dus sus și am luat o.Intorcandu ma în camera mea,am mers direct la baie încercând sa o probez.Imi venea perfect.Am luat niște cercei negri lungi și niște pantofi cu toc înalt, apoi începând sa ma machiez și sa îmi aranjez parul.Mi l am dat pe placa și l am aranjat astfel încât sa fie lejer.
Îmi iau geanta și cobor încet scările. M am uitat pe ceasul din hol,observând ca mai sunt 15 min ma grăbesc.Ajung acolo chiar la timp și îl vad pe Justin stand la o masa foarte aproape de intrare.
Arăți foarte bine!Ești foarte frumoasa.imi spuse Justin când ajunsesem lângă el.
Mulțumesc!zic eu mușcând mi buza de jos.După asta ne am așezat la masa așteptând sa comandam ceva de mâncare.
Am vorbit cu părinții mei și se pare ca o sa ma mut la același liceu cu tine și o sa ne putem vedea în fiecare zi!spuse el cu vocea ragusita
Asta e super!Ma bucur pentru tine.Justin era a 11 a.Chiar pot spune ca ma bucuram.Justin era un băiat foarte frumos.
Peste puțin timp a venit și mâncarea. Amândoi am luat o porție de ciorba de burta iar după aceea am luat niște cartofi prăjiți cu frigăruile și o apa minerala.Am plătit și după Justin m a condus acasă. Ajungând acasă l am invitat în casa dar el a refuzat zicându mi ca trebuia sa ajungă undeva.Dupa ceva timp am adus eu un subiect care l a amuzat și a zâmbit puțin prin buze văzându-se colții sai de vampir.
S a urcat pe motorul lui și a plecat.
CITEȘTI
Olivia
Teen FictionOlivia e o fata care s a mutat la tatăl ei si s a îndrăgostit de un vampir care a transformat o si pe ea.