IV. Fejezet - Jövök neked egyel..

277 46 2
                                    

Egy idő után Dani egyre többet ivott, egy ideig jól éreztem magam de aztán valami átfordult a fejében és kurva szar kedve lett és emiatt nekem is. Most kint cigizik de aggódom érte. 

-Francba.. - Tettem le a poharamat és kimentem ahogy meglökött egy srácot. - Hé! - Álltam közéjük, a srác majdnem megütött de volt időm elhajolni mert ő is részeg volt.

-Ha megütötted volna véged lett volna.. - Mondta Dani eldobva a cigijét.

-Nyilván nem őt akartam.. - Mondta a csávó.

-Lépjünk le.. - Néztem Danira sóhajtva. - Nem vagy jó állapotban..

-Csicska.. - Mondta a srác és bement.

-Jól vagyok.. - Nézett rám, megfogtam a karját ahogy majdnem elborult.

-Hívok taxit.. - Forgattam meg a szemeim.

-Nem kell, nem fogok haza menni.. - Nevetett és eltávolodott tőlem. - Nem vagy a csajom.. - Nézett rám.

-Seggfej vagy.. - Néztem rá. Elnevette magát.

-Akkor az vagyok.. - Vont vállat.

-Jó, én haza megyek.. - Vettem elő a telefonomat.

-Menjél. - Mondta. - Nem vagy a...

-Tudom.. - Forgattam meg szemeim a szavába vágva és beléptem az alkalmazásba. - Majd találkozunk otthon.. - Mentem rá a "taxi hívása" gombra.

-Jó.

Mondta majd ott hagyott, sóhajtva néztem ahogy bemegy. Leszarom. Nem vagyok felelős érte és tényleg nem vagyok a csaja, ha ő bulizni akar meg verekedni hát hajrá.

***

Dani még délre sem ért haza, nekem viszont el kellett intéznem a Pécsi utat szóval hívtam egy Ubert és most úton vagyok. Mivel nagyon paráztam így direkt női sofőrt kértem, egy nő csak nem darabol fel. Igazából tök jó volt mert ő hallgatta a rádiót én pedig a laptopomon szerkesztettem egy új borítót a weboldalamnak. A telefonomra néztem amikor felvillant, Dani írt az instagramon. Sóhajtva fogtam meg a telefonomat és felvettem.

-Szia. - Mondtam semlegesen.

-Szia, nem vagy itthon. - Mondta.

-Hamarosan leérek Pécsre.. - Néztem kifelé az ablakon.

-Az tök jó.. - Mondta halkabban. - Azt beszéltük meg, hogy együtt megyünk le..

-Elakartam intézni mihamarabb, mivel délben sem voltál otthon ezért hívtam egy ubert.. - Sóhajtottam.

-Az kurva sokba fog kerülni, Laura.. - Sóhajtott.

-Mindegy.. - Vontam vállat.

-És haza is karsz jönni a cuccaiddal az uberrel? - Kérdezte.

-Nem olyan sok az a cucc majd vonattal visszamegyek Pestre.. - Néztem a körmeimet.

-Én.. - Mondta. - Megbántottalak valamivel a buliban? - Sóhajtott. - Nagoyn be voltam rúgva, alig emlékszem valamire...

-Elég nagy seggfej voltál velem pedig csak vigy.. - Haraptam el a mondtat végét. - Vagy is csak haza akartam jönni mert nagyon berúgtál erre olyan bunkó lettél...

-Sajnálom.. - Mondta halkan. - Mondom nagyon berúgtam, tudom nem mentség de tényleg sajnálom..

-Jó. - Mondtam halkan.

-Érted megyek Pécsre, írd le a címet. - Sóhajtott. Mondjuk tényleg elfog fogyni a pénzem, így is biztos egy vagyon lesz ez a fuvar.

-Oké. - Mondtam majd lehajtottam a laptopomat mert már ismerős volt a környék.

* Dani szemszöge *

-Te idióta fasz..

Mondtam magamnak és a homlokomhoz csaptam nem túl nagy erővel a telefont, megfogtam a kocsi kulcsot és kisiettem a kocsihoz. Beültem és elindultam Pécs felé. 

***

Befordultam a garázs elé aminek a címét leírta Laura, leállítottam a kocsit és kiszálltam. Egy széken ült egy könyvet lapozgatva. Becsukta a könyvet és rám nézett, az asztalra tette a könyvet és fel állt.

-Szia.. - Mondta.

-Szia! - Mondtam és körbe néztem a garázsban. Elég sok cucc volt. - Elég sok minden van itt.

-Csak ezek kellenek! - Mutatott a két nagy dobozra. - Légyszíves ne nézelődj.. - Fogta meg az egyik dobozt, rengeteg személyes cucc volt itt.

-Biztosan nem akarod a többi cuccot is felhozni Pestre hozzám? - Néztem rá és megfogtam a másik dobozt. Nem válaszolt csak a kocsihoz ment. - Válaszolj már..

-Nem akarok semmit felvinni csak ezt a két kurva dobozt. - Nézett rám és a csomagtartóhoz ment miután bezárta a raktárat.

-Jó, nyugi már.. - Néztem rá és az egyik kezembe vettem a dobozt, a másikkal felnyitottam a csomagtartót. - Ennyire bunkó voltam az éjszaka? - Sóhajtottam.

-Negyvenkétezer volt az uber. - Nézett rám. - Nullán van a bankkártyám, ezért vagyok ideges.. - Kicsit nagyobb erővel rakta be a dobozt a csomagtartóba, én is beraktam a másikat.

-Mondtam, hogy drága lesz. - Néztem rá.

-Nincsenek megrendeléseim sem.. - Nézte a cipője orrát. - Azt hiszem most van az életem kibaszott mély pontja...

-Megoldunk mindent. - Néztem rá.

-Ugyan hogy? - Nézett rám nevetve.

-Bízd rám, úgy is jövök neked egyel amiért fasz voltam. - Mosolyogtam rá halványan, ő is elmosolyodott halványan. - És tényleg bocsánat az éjszakai viselkedésemért, nagyon berúgtam.

-Csoda, hogy nem verték be a pofádat.. - Nevetett halkan. - Mert megakadályoztam, most lenne egy szép lila folt a szemecskéd alatt!

-Akkor kettővel jövök neked.. - Nevettem és kinyitottam neki a kocsi ajtót, beült mosolyogva. Becsuktam az ajtót majd én is beültem.

-Menjünk haza. - Csatolta be magát.

-Menjünk. - Mondtam és elindultam Pest felé, rá kéne kérdeznem tapintatosan ennek a raktárnak a tartalmára. Végül is van még legalább két órám még Budapestre érünk.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 08 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szívtelenek ||T.Danny FF.(+18)||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora