Sötétség uralkodik London utcáin. Az eső már csak szemerkél de a pocsolyák egyre gyűlnek vízzel az utcán. Amelia Harlow sietve lépdel a járdán magassarkú csizmájában. Meghívása van és máris késésben van.
Fekete szövet kabátját szorosan összehúzza magán majd megindul a ház felé amely kolosszális árnyékként tornyosul felé ebben a késői órában.
A hölgy ránéz karórájára és idegesen ácsorog a lépcsőn a nagy faajtó előtt. Tíz teljes perccel múlt éjfél. Csak remélni tudja hogy a jelenlévők elnézik pontatlanságát.
Nagy levegőt vesz és határozottan megnyomja a csengőt. Az nyugodt dallamot játszik le melyet a lány csak tompán hall az ajtó túloldaláról.
Az ajtó alig pár másod percen belül kinyílik. Egy magas fekete hajú smaragd zöld szemű férfi néz le rá a küszöbön. A lány már éppen mentegetőzni akart amikor a férfi belé fojtotta a szót.
- Ms. Amelia Harlow? - Vet szigorú pillantást a kezében tartott mappára majd lepillant a lányra.
- Igen. - Válaszol a megszeppent lány rekedtes hangon.
- Fáradjon beljebb. - Mutat neki utat a férfi. Miután átvezetni őt a kellemes színekben pompázó előszobába lesegíti kabátját. A férfi tekintete egy pillanatig elidőzött Amelia bordó estéji ruháján de elkapta tekintetét és már sietősen indulnak is tovább.
A szalonba beérve a ferfi előre ment és bejelentette a lányt.
- Ms. Harlow megérkezett. - Közölte a bent lévő társaságnak.
- Akkor küldje be őt Marco. - Hallotta a lány munkaadója vidám hangját. A Marconak nevezett férfi intett Amelianak hogy menjen be és a lány úgy is tett.
- Jó estét kívánok. - Lépett be szégyellősen a társalgóba. - Elnézést kérek a késésért. - Szabadkozott szinte azonnal.
- Amelia kedves semmi probléma. - Lépett közelebb Chandresh. - Jöjjön bemutatom a többieknek. - Mutatott a bent ülő öt ember felé akik mind az új jövevény fürkészték. - Bemutatom először is Madame Ana Padvát. - A tekintélyt parancsoló kecses ám magabiztos kiállású hölgy csodaszép sötétkék estélyi ruhát viselt. Arca kissé megenyhült mikor a lány közelebb ért hozzá Chandresh társaságában. - Padva tanti bemutatom Ms. Amelia Harlowot. Aki a legcsodálatosabb zsönglőr akivel valaha találkoztam. - Teszi hozzá a férfi magyarázat gyanánt hogy kiért is hívta meg a lányt.
Chandresh a bemutátás utát továbbhúzza a lányt két megkülönböztethetetlen hölgyhöz akik éppen a tantival beszélgettek mielőtt megérkezett volna a lány. A Két nő egymás után bemutatkozott.
- Üdvözlöm Ms. Harlow. Én Tara Burgess vagyok.
- Én pedig Lainie Burgess. Örülök hogy megismerhetem.
- Én is nagyon örülök. - Mondta a még mindig kissé zavarban lévő Amelia.
- Jöjjön menjünk tovább. - Karol bele Chandresh a lányba. Ezúttal az italos asztal mellett álló két társalgó férfi felé mennek.
- Amelia bemutatom Mr. Ethan Barrist és Mr. Arthur Whiteot. A hölgy kezet nyújtott a férfiaknak amit mind a ketten el is fogadtak. Utóbb fiatalabb férfi még csókot is lehelt a lány kézfejére. - Ms. Harlow a színházamban lép fel és nem egy előadása nem mondom elkápráztatott ezért is gondoltam hogy tökéletes lenne ha kapna helyet a cirkuszban. Zsonglőrünk még egyébként sincs pedig ez kötelező eleme egy cirkusznak. - Magyarázta a két férfinak akik figyelmesen fürkészték a lányt.
YOU ARE READING
Zsonglőr és kártya művész
RomanceAmelia Howard mindig is szűkösen élt. Kenyerét a színházban keresi egy műsorral amely inkább gyerekek szórakoztatására készült. Hétköznapjait egy különleges vacsora meghívás lepi meg amelyet pontban éjfélkor rendeznek. Egy visszautasíthatatlan állás...