Dankwoordje

9 0 0
                                    

Naar mijn mening is het belangrijk om vooral de tijd te nemen om je gevoelens tot de grond van je hart uit te pluizen. Overhaast je niet, je hebt de tijd die je zelf nodig hebt. Een relatie of enige verliefdheid tussen een leerling en leerkracht wordt uiteraard niet geaccepteerd, zolang jullie op dezelfde school aangesteld zijn en/of de leerling in kwestie nog minderjarig is.
Tegen de tijd dat je afgestudeerd bent zal je beseffen dat je enorm veel uit deze periode geleerd hebt en dat er nog steeds veel over jezelf te ontdekken valt! Indien je echt houdt van degene, dan zal de tijd het zeker uitwijzen. De kaars van de 'echte liefde' zorgt er immers voor dat alles uiteindelijk op z'n plekje terecht zal komen. Het plekje waar alles thuis hoort. Zolang je erin blijft geloven, de tijd respecteert en boven al, gewoon je ware zelf blijft!

Liefde & licht

Julie Wesemael

26/04/2023

Ninove

Oost - Vlaanderen

België

België

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"In a field of roses, be a sunflower

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"In a field of roses, be a sunflower...

because being yourself is an art on itself."

Love, Julie.

🎉 Je bent klaar met het lezen van Door hem ben ik in het gevoel van echte liefde gaan geloven 🎉
Door hem ben ik in het gevoel van echte liefde gaan gelovenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu