Sziasztok!
Ez a történet előre jelezném hogy erős traumát és pszichés problémákat dolgoz fel ha valaki esetleg úgy érzi ez neki lelkileg túl megterhelő az ne olvassa el.
Az elején még nem annyira mélyen érint egyes témákat de idővel egyre mélyebben és komolyabban szerepelnek benne egyeseknek talán felkavaró tények, történések.A részek két hetente fognak felkerülni ami azt jelenti hogy ma kirakom 19:00 kor pontosan az első részt.
A második rész pedig november 16.-án fog kikerülni 19:00 kor.
Rövid leírás:
Egyszerű élet? dehogy
Barátok? soha se voltak
Boldogság? azt se tudom mit jelentA paranoia szétszakít ,nem tudom mikor bíztam utoljára az emberekben, nem tudom mikor léptem ki úgy utoljára otthonról hogy nem rázott ki a hideg és a gerincemen nem folyt végig a veríték a félelemtől hogy vajon ma ki fog bántani, ki fog a földbe tiporni majd még belém is rúgni. Az az igazság hogy az én igazságom törölték, a fájdalmam kinevették megrágták és kiköpték. Senkit se érdekel az én valós történetem csak a családom, és most nem feltétlen a vérszerintiekre gondolok. Anyám szégyelli hogy az ő kis lánya nincs jól, hogy depressziós, hogy őrült ha az ő szavaival akarok élni. Apám pedig eleget tesz annak amit anya elvár tőle. DE ott vannak nekem a srácok az igaz családom meg persze a hugom és a bátyóm de ők se tudnak mit kezdeni egy lelkileg összetört emberrel aki épp hogy alig éli túl a napokat. És ez itt a lényeg nem meg élem a napokat hanem túlélem, mindenegyes kurva nap úgy kelek fel hogy vajon ezt is túlélem? A válasz pedig igen de kitudja meddig bírom még? Ez lennék én Elizabeth kibaszott Morton a szülei szégyene, az iskola ribanca és a saját maga legnagyobb utálója.
Remélem tetszeni fog!
19:00kor tali az első résznél.❤
Kezdés: 2024 november 2.
YOU ARE READING
Baby, a ti no me opongo
RomanceEgyszerű élet? dehogy Barátok? soha se voltak Boldogság? azt se tudom mit jelent A paranoia szétszakít ,nem tudom mikor bíztam utoljára az emberekben, nem tudom mikor léptem ki úgy utoljára otthonról hogy nem rázott ki a hideg és a gerincemen nem...