𝐌𝐢𝐬𝐢 𝐌𝐞𝐧𝐜𝐚𝐫𝐢 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐫!?||004||

17 14 1
                                    

Adam dapat merasa deruan nafas Anatha yang teratur, menandakan gadis itu sudah tidur.

Anatha memeluk Adam,manakala Muka Anatha di ceruk leher Adam.

Adam melihat jam yang ada di tangan nya.

Sudah 12malam,patut lah ponakannya ini tidur.

Lelaki itu tersenyum tipis.

××××××××

"Sweet dream,my princess"Ucap Adam tepat di samping telinga Anatha yang sudah tertidur pulas.

Cup

Cup

Cup

Adam menyium dahi dan kedua pipi gadis itu lalu pria itu berlalu pergi dari bilik Anatha.

Ceklek!(pintu dibuka dari luar)

Seseorang masuk ke bilik Anatha kemudian dia merebahkan badan nya di samping gadis itu.

"Ana...pipi mu merah"Lelaki itu mengelus-elus lembut pipi Anatha yang kemerahan akibat Adam.

"Ana tau..? Api terpaksa memberi mu misi itu,supaya kau selamat ana"kata seseorang a.k.a Hanzie.Dia bergerak memeluk Anatha.

"Tidur yang nyenyak,my son"gumam Hanzie kemudian menyusuli Anatha ke alam mimpi.

××××××××

Pagi harinya.

Anatha merasa perut nya ada sesuatu,dia membuka mata perlahan dan nampak lah sosok Hanzie sedang memeluk Anatha.
Anatha mendengus kecil,patut lah perut nya terasa berat.Ternyata apinya.

Tangan gadis itu bergerak mengelus lembut rambut apinya.

"Api...bangun"

"Api bangun!"Anatha menggoyang kan bahu Hanzie.

"Api!!!! Oooo apiii"Anatha menggoyang kan lagi bahu apinya, supaya lelaki itu bangun.

"Hm?"Hanzie berdehem tetapi matanya masih tertutup.

"Api penat?"Hanzie mengangguk.

"Ya udah,api tidur dulu Anatha mau mandi"Katanya lalu bangun untuk membersihkan dirinya.

Sebelum Gadis itu mandi,dia mengambil baju.
Seperti di bawah.↓

(Sumber: Pinterest)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Sumber: Pinterest)

Kemudian barulah Anatha menuju kamar mandi.

𝐌𝐢𝐬𝐢 𝐌𝐞𝐧𝐜𝐚𝐫𝐢 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐫!?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang