HIRSIZ

40 2 0
                                    

Melek mesajın Mete'den geldigini gorünce içi kıpır kıpır olmus,kalbi küt küt atıyor heyecandan, hoşlaniyordu Mete'den tabi Mete'de ondan.
Bu çiftler mesajlaşırken Mete Meleğe;
-Cuma günü biyere çıkalım mı?
-Ya cuma günü olmasi şart mı?
-Malesef benim sadece cuma günü izin günüm biliyorsun cafede calisiyorum.Neden ki baska bir programın mi var?
-Ya kuzenimle anlasmıstık.Cuma günü çıkıp birlikte takılacağız diye.
-Eee getir kuzenini hepimiz birlikte takılalım.
-Aslında çok iyi fikir de sıkılmaz mı?
-Neden sıkılsın?
-İkimiz kendi tek basina oldugu icin.
-Bende kuzenimi cagiririm oda gelir 4 ümüz birlikte takılirız.
-Olur demis Melek.
5-10 dakika sonra da;
- hadi iyi geceler benim uykum geldi uyuyucagim demis.
-Tatli ruyalar bitanem RÜYANDA BENİ GÒR.
Diyerek Melek uyumak icin yatagina gitmis.
Ertesi günü Melek ansızın sesler duydu,saat 05:19 idi.bakmak icin yataktan kalktı ve sesin halen bulunduğu yere gitti.Sessiz sessiz giderken evlerine hırsızın girdigini görünce odasına hızla cıkıp Mete'yi aramıs.
-Hemen evime gelebilir misin?
-Neden ne oldu ki ?
-Hirsiz var acele et her an odama gelebilir.Diyerek telefonu kapatmis.
Odada yatagin altinda beklerken Mete'nin arabasinin sesini duymus ve pencereye gidip onun arabasi mi diye bakmis.Mete gelmisti.Birden odanin kapisi acilinca odaya hirsizin girdigini sanmıs ve hızlıca arkasına bakmıs ve orada duran hırsız degil Mete imiş.Yanina hızlıca kosarak Mete'ye sarılmıs ve cok korktugunu soylemis Mete'de sakinlestirmek icin korkma ben yanındayım demis.Daha sonra Melek Mete'ye;
-Hırsız nerde?
-Benim geldigimi görünce kaçtı.
-Peki yùzúnü görebildin mi?
-Malesef hayır göremedim.
İyi ki de sana bisey yapmamıs demis.
Ve asagiya inmisler.Eksik calinan bisey var mı diye bakmak için
Sadece laptop ve mp3 çalarini çalmıs hırsız.
Mete Meleğe;
-Bugün bende uyuyalım bidaha gelirse korkmaman için.
-Yok ben kuzenimlere gideceğim onlara haber verdim.
-Sen nasıl istersen sorun yok.
Derken Meleğin kuzeni gelmiş,arabayla Meleği almış ve evlerine gitmişler.Melek korkudan artık uyuyamamış.
Hep aklı evinde imiş.Kalkıp biraz televizyon izlemiş kafası dağılsın diye belki de televizyon karşısında uyur diye ama birden televizyon açılınca bir film çıkmış karşısına o film de hırsızlıkla ilgili imiş.Ve Meleğin aklına daha fazla takılmış bu hırsızlık olayı ve geceleyin Melek kendi evine gitmiş.Ama korktuğu şey olmamış.Ve artık evinde oturmuş.Ama bir tık duydumu korkuyormuş.
Meleğin kuzeni kendisine bir doktora görünmesi gerektiğini söylemiş.
-Sen bana deli mi diyorsun yani?
-Yok hayır öyle demek istemedim.Sadece iyiliğin için söylüyordum.
Diyerek kavga konusu olmuş bu olay ve kuzeni ile arası bozulmuş.

Rüyanda Beni GörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin