Aslında Melek'te biraz düşündükten sonra kötü bir fikir olmadığını anladı ve "TERAPİ" denen hastalığı araştırmış.Ve bu hastalık deliler için yapılan bir kurum değildi.1-2 gün düşünerek bu kuruluşa gitmeye karar vermiş.Tabi önce kuzeninden özür dilemek istiyormuş bilip bilmeden kuzeninin kalbini kırdığı için.
Ve kuzeninin yanına gitmiş.Kuzenine;
-Selam sana birşey demek istiyorum.
-Ne diyeceksin?
-Senden çok özür dilerim.Seni bilip bilmeden kalbini kırdım.Kusura bakma deyip kuzeninin yanından uzaklaşmış.Kuzeninin yanından ayrıldıktan sonra da "TERAPİ" denilen kuruluşa gitmiş.Oraya gidince ve doktorlarla konuşunca kendini daha iyi hissetmiş.
Ama bu geçen serüven de Mete'yi unutmuş.
Hemen evlerine giderek Mete'yi görmek istemiş.Ama Mete evde yokmuş.Telefonunu çantasından çıkarıp Mete'yi aramış,fakat Mete'den cevap yok.Çok merak etmiş Mete'yi Mete'nin annesini arayarak annesine Mete'yi sormuş.Ama anneside Mete'nin nerde olduğunu bilmiyormuş.
En son annesi ile kavga etmiş ve evden çıkıp gitmişti.Daha sonra Mete'nin kankası olan Emre'yi aramış. Emre Mete'nin nerde olduğunu biliyormuş ama söylemiyor çünkü Mete onun kankasıydı.Ayrıca korkuyordu Mete'nin kendine birşey yapmasından ve daha sonra bu korkusu geçsin diye Meleğe Mete'nin nerde olduğunu söyleyecekmiş ve yanına çağırmış.
-Melek sana Mete'nin nerde olduğunu söyleyeceğim kusura bakma daha önce söyleyemedim çünkü o benim en yakın arkadaşımdı.
-Taman nerde olduğunu söyle artık.
-Sizin evin üstünde olan kulübede deyip evine gitmiş Emre.
Melek'te hemen o kulübeye gidip Mete'ye bakmış ama ordada yoktu,beklemiş gelir diye ama Mete 1-2 saat sonra ancak gelmiş Melek bekleye bekleye uyumuş Mete Meleği uyurken görünce uyandırıp eve göndermek istemiş ama Melek gitmemiş.Ve Mete'ye;
-Hayır gitmiycem burda seninle kalacağım demiş.
Mete'de sıkıntılarından Melek ile baş edemeyeceğini anlamış.
-Ve tamam burda benimle kal ama burayı kimse bilmesin demiş.
Melek'te;
-Tamam söz veriyorum kimseye söylemiyeceğim demiş.