Take
aga
sadece
baji
geldi suan
nerdesiniz amk?Hakkai
geliyorumDragonamk
Emma gelmiyormuş?
Mutfaktayız
Kek yapıyor karımMikey
bence karın değil sen kek yapıyosun
ama neyseChifuyu
HANIMCIPUSTJXHSHSGDHSKSGDGBaji
aga
gelsenize amk
hadi
bekliyoruz
lan mitsuya sen misin o öndekiMitsuya
baji-san nasıl bilebilirim?
TAMAM BENMİŞŞM BAĞIEMA
TAKASHŞ DİYE ANK
(7 kişi tarafından görüldü.*)★★★
Takemicchi'nin zorla getirdiği 'The light of nights' grubunun konserine geldiğimizde baterinin sesi yankılanıyordu. Konser alanı hemen denizin kenarına 50 metre civarındaydı. Grubun vokalistini bulmak için etrafı inceledim, Takemicchi iki saattir sırf Hina'sı istediği için grubun vokalistinden imza almaya çabalıyordu ama bilin bakalım ne eksik, doğru vokalist eksik. Mitsuya ile etrafa bakmaya devam ederken konser alanından ve hayranların oluşturduğu gürültüden kaçmak için "Grubun vokalistini arıyorum." bahanesi ile deniz kenarına gittim. İskelenin kenarında ayaklarını denize doğru sarkıtan, 1,70 boylarında esmer bir çocuk oturuyordu. Yanına doğru yürüdüm, iskelenin tahtaları botlarımın kalın tabanları altında gıcırdarken, çocuğun yanına oturdum.
"Burada tek ne yapıyorsun?" Sesim gereğinden daha soğuktu. "İnsanlıktan kaçıyorum..." dedi monoton sesi ile yabancı. "Neden ki? İnsanlıktan kaçmanı sağlayacak ne yaşadın?" Sakin kaldım. Konuşması için onu teşvik ettim. "Seni ilgilendirmez... Sadece...yorgunum." "İyi. Anlatma aptal. Çokta sikimde." gülümsedim. Sivri dişlerim denizin ay altındaki parıltısına bakarken, çocuğu tersledim. "Grubun vokalistini gördün mü ondan haber ver." "Görmedim." dedi ve ayağa kalktı. Hızlıca arkasını döndü, o büyük adımlarla uzaklaşırken bende arkasından baka kaldım. "Neden birden gidersin ki?..." diye kendi kendime fısıldadım. İskelenin tahtalarının arasına doğru yol alan gümüş kolyeyi gördüğümde gözlerim büyüdü. Elimi hızlıca üstüne attığımda kolye tahtaların arasından kaydı ve denizin içine düştü. "Siktir...Bu o çocuğa ait olmalı..." etrafıma bakındım. Kimse yoktu. Üzerimdeki tişörtü çıkarttım ve susun altına doğru sarktım. Parmak uçlarım, sığ iskelenin ayaklarına dokundu. Parmaklarımı sürterek kolyeyi aradım, kafamı suyun içine soktum. Ay ışığında parlayan gümüş kolyeyi kavradım ve suyun altından hızlıca çıkarttım. Saçlarımın fazla suyunu akıttım. Tişörtü üzerime geçirdim ve elimdeki gümüş kolye ile yürümeye başladım.
Uzaktan gelen bateri, elektronik gitar ve vokalistin sesi ile konserin çoktan başladığı anladım. Konser alanına doğru yürüdüm, çok kalabalıktı ve sarhoş insanlarla doluydu. Kafamı yerden kaldırdım. Herkes içiyor, saçma şekilde bağırıyor, bazıları ise birbirleriyle en basit tabirle yiyişiyordu. Vokaliste baktım, ensesinden sarı saçları dökülüyordu, esmer saçlı, 1,70 boylarında beyaz tenli ve sarı gözlü biriydi. Yüzü, hareketleri ve sesi çok tanıdıktı, onu izlerken gözlerimin parlamasına engel olamadım. Bir anda dank etti.
Salak Baji...bu iskeledeki çocuk...
Elimdeki gümüş kolyeyi sıktım. Sahnenin önlerine doğru yürüdüm. Takemicchi'nin yanında yerimi aldım. "Vokalistin tek başına nerede takıldığını artık biliyorum Takemicchi..." dedim. Elimdeki kolyeye baktım, sahnenin en kenarına herkesi geçerek yürüdüm. Elimi sahnenin kenarına koydum. Avucumdaki kolyenin platformun iyi aydınlatmasında parlamasına ve Kazutora'nın dikkatini çekmesine izin verdim. "İnsanlıktan kaçmana şaşırmamalı Hanemiya..."
(Aga bu kitabı kim yazmıs bok gibi olmus uf dnsnbdb)
Beğenmediğiniz kısımları bildirmeyi unutmayın, oylarınızı, desteklerinizi ve yorumlarınız bekliyorum.İYİ OKUMALAR
(456 kelime⚠️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝒐𝒍𝒚𝒆𝒔𝒊𝒏𝒊 𝑺𝒊𝒌𝒕𝒊𝒈𝒊𝒎 (bajitora)
FanficANGST OLMAYAN BAJITORA KITABI MI?! UYARILAR -self scar(kendi kendine bırakılan yara izleri) -daddy issues(angst olmicak diye basladik bismillah) -smut(suanlık yok) -küfür ve argo içerir.