Muçi×Rashica

90 7 36
                                    

Muci

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Muci

Rashica

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rashica








"Rashica çıkar mısın artık odamdan giyineceğim!"

Muci üstündeki bornozla sevgilisinin çıkmasını bekliyordu. Yatak odasında giyinmek istiyordu ama sevgilisi Rashica'nın niyeti belliydi. Saçlarındaki damlalar bornozun açık kısımlarından vücuduna yayılıyordu ve bornoz açılmak üzereydi.

Muci fark ettiği gibi bornozunu daha sıkılaştırdı. Rashica hala gülerek yatağın üstünde muci'yi izliyordu.

"Hadi çık artı-"

"Bir kez daha çıkmamı istersen olacaklardan ben sorumlu değilim."

Rashica hafif gergin ses tonla söyledi.

"Ama sevgilim çıkmak zorundas-"

Rashica hızlı hareketlerle yataktan kalkıp muci'yi sertçe yatağa yatırdı. Üstüne doğru çıktı.

"Seni önceden uyarmıştım Ernest'im..."

Muci çok şaşkındı ve üstünde duran bedene baktı. Rashica'nın gözleri adeta ateş ediyordu.

Yavaşça Muci'nin üstündeki bornozu çıkarttı. Kendi üstündeki kıyafetleri de çıkarmıştı. İkiside tamamen çıplaktı. Muci bu durumdan hiç memnun olmasada üstündeki beden çok hoşuna gidiyordu.

Rashica yavaşça ellerini muci'nin ıslak saçlarında gezdiriyordu. Muci tavana Rashica Muci'ye bakıyordu.

Rashica altındaki bedenin karın kaslarına dokunmaya başladı. Kaslarindaki kıvrımları takip ederek okşaması Muci'yi gıdıklandırmıştı.

"Bebeğim benim... Merak etme yavaş olacağım."

Rashica yavaşca Muci'yi yüz üstü yatırdı. Ellerini Muci'nin yapılı kalçalarında gezdirdi.

"Neden bu kadar dar olmak zorunda?"

Muci göz devirdi.

"Daha önce kimseye vermedim çünkü gerizekalı."

Rashica güldü. Beklediğinden daha pozitif bir cevaptı.  Yavaşça parmaklarını deliğe sokmaya başladı. Muci pek acı hissetmiyordu ama utançtan kıpkırmızı olmuştu.

Rashica yavaşça diliyle deliği genişletmeye başlamıştı.

"Yeni duş alınca daha da zevkli oluyor..."

Rashica artık yeterli olduğunu düşündüğünde yavaşça içine girdi.
Muci acı içinde inlemişti.

Rashica bu sırada iki parmağını muci'nin ağzına uzattı. Muci düşünmeden yalayıp emmeye başladı. Bazı inlemeler çıkarıp Rashica'yı tahrik ediyordu.

"R-rashica..."

Yeterince zevk aldığını düşündükten sonra Rashica bir anda içinden çıktı. En sonunda ikiside boşalmıştı.

"Senin yüzünden bir kez daha duşa girmek zorunda kalıcam!"

"Merak etme bu seferki duş daha zevkli olacak."

Son

SMUT YAZMAK ÇOK ZOR. OLMADIYSA YADA HATA VARSA AFFEDİN

İstek varsa yazabilirsiniz yazmazsanız gece götünüzü ısırmaya gelirim. Sizi seviyorummm

Futbolcu Oneshot |BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin