Mert Günok×Ersin Destanoğlu

37 4 31
                                    

Mert
Oğlum
Fizikten 5 almışsın

Ersin
nasıl
hocam
100 girili

Mert
neden acaba|
Oğlum kafayı mı sıyırdın
Acilen notlarını düzeltmen gerek
Çarşamba günü son iki ders bedende
etüte geliyorsun
Yoksa senin notunu tekrar 5 yaparım
5|
OAJSSJSNSİSN|

Ersin
Beşiktaş-Gs MAÇININ SKORUNU
ALMİSİM AMK OLEYYY

Mert
bu yüzden seviyorum|
Bu arada tıraş ol
okulun yeni kuralı

Ersin
bi kılımıza laf etmedikleri
kalmıştı zaten
Görüldü
Hocam
Priv hesabıma istek atmışsınız
privimi nerden buldu amk|
benim privim olduğunu ben bile unuttum|

Mert
siktir|
yanlış hesaptan istek atmışım|
Ersin sana istek falan atmadım

Ersin
İlla ss mi atayim?

Mert
Sınavları okumam gerek
Görüşürüz canım.

Ersin
Görüşürüz.

Tıraş makinesinin fişini çektikten sonra tekrardan kendime baktım.
"Ersin Destanoğlu ortaokul versiyonu amk. Yanaklarım gitti! Saçlarım fazla uzamış. Neyse sorun yok."

Kendi kendime konuştuktan sonra kitaplarımı alıp çantama yerleştirdim. Bugün ailem evde olmadığı için çok rahattim. salonda kendime bir film açıp uyumaya başladım.

Sabah alarm sesi ile uyandım. Baya kilo vermiştim. 4 gündür sudan başka bişey içip yemiyordum. Kahvaltı etmeye karar vermiştim çünkü bunu yapmaya devam edersem hasta olabilirdim. Ivır zıvır dolabını karıştırırken nesquick bulmuştum.  Beşiktaşlı kaseme doldurdum. Ardından buz dolabında ki sütü nesquickin içine döktüm.

Yemeğim bittiğinde kalkıp üstümü değiştirdim. Gym'e gittiğim için yapılı bir vücudum vardı. Evden çıkmadan önce dişlerimi fırçaladım. Alışkın olduğum parfümümü sıktım. Çantamı omzuma taktım.

Okula girdiğim gibi fizik öğretmenim beni karşıladı. Çoğu kızın kalbini çalan...

"Ersin? Bu sen misin? Çok zayıflamışsın... Ayrıca fizik yapmışsın. Yanakların gitmiş. Aferin oğlum sana böyle devam."

Kafamı sallayıp sınıfa doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde bütün sınıf bana kitlenmişti. Aldırış etmeyip çantamı sırama koydum. Daha dersin başlamasına 10 dakika varken Mert hoca sertçe sınıfa girdi.

"Evet çocuklar hızlı bir şekilde sınavları okuyacağım. Gedson 64 Svensson 96 Semih 53 rafa 15 ersin 100-"

"HOCAM ERSİN NASIL 100! O SINAVA SADECE ADINI YAZDI!"

Mert hoca cevap vermeyip diğer notları okumaya devam etti. Bütün sınıf bana tiksintiyle bakıyordu. hepsi sınıftan çıktığında mert hoca ile birbirimize baktık. O kadar çekici bir vücudu vardı ki...

"Hocam."

"Evet?"

"Becer beni."

"Ne?"

"Çok istiyordun. Hadi becer beni."

Mert yavaşça kapıyı kilitledi.

Sınıftaki perdeleri çekti. Ortam çok karanlık olmuştu. Zevkle üstümdeki kıyafetleri çıkarttı. Ellerinde kaleci eldivenleri olması komiğime gitmişti.

"Vücudun nasıl bu kadar pürüzsüz ersin?"

"Anne tarafı genleri."

Kıkırdamıştı. Kendi üstündekileri de çıkarttıktan sonra beni yavaşça sıra ile arasına almıştı. Sırtım sıraya deyiyordu. Yavaşça alt dudağımı emmeye başladı. O kadar hızlı ve sert dişliyordu ki dudağım kanamaya başlamıştı. Vampir gibi kanları da yalıyordu. Benziyor zaten.

Kendimi tamamen onun kontrolüne bırakmıştım. Yüzümü okşuyor ve küçük küçük öpücükler bırakıyordu. Beni yavaşça ters döndürmüştü. Sıçtık.

Kaleci eldivenini çıkartıp fırlamıştı. parmaklarını yaladıktan sonra yavaşça deliğime doğru gönderdi.

"Aah... M-mert... Yavaş... Mmh..."

Yavaş yavaş digerlerinide sokuyordu. İyice kayganlaştırmıştı. Yavaşça erkekliğimi içine doğru sokmaya başladı. Tam yüksek sesle inleyecekken diğer elindeki kaleci eldiveniyle ağzımı kapattı. Kapı çalmaya başlamıştı. Sıçtık.

Son

Deniyoruz biseler😼

Futbolcu Oneshot |BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin