lxxvi.

6 2 108
                                    

Елисавета

  Пет дни след Съглашението

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

  Пет дни след Съглашението

  Събуди ме плачът на Надежда. Надигнах натежалите си клепачи и с усилие се надигнах на лакти към нея, но Олафер вече се бе надвесил над нейната кошара, за да я вдигне и изнесе от спалнята. Той беше буден отдавна и ми нареди по връзката ни да затварям обратно очи. Чух през стената как мама се присъединява към него и я двамата я поставят върху масата за повиване, за да ѝ сменят памперса, като съпругът ми прошепна едвам доловимо, че съм се събудила.

  - Върви я приспи обратно, рано е още – заръча му майка ми тихо, като взе в ръцете си продължаващата да плаче Надежда. – Аз ще нахраня бебето и ще го изведа на разходка. Днес времето е прекрасно.

  Обърнах се по гръб и се проснах с дълбока въздишка. Разтърках слепоочията си, но черните петна не си отиваха. Ефектът от хапчетата отминаваше, щом сънят ми се бе прекъснал.

  - Добро утро – Олафер се вмъкна при мен на леглото, притегляйки ме към себе си. Разбра, че го бях подслушала. Междувременно реването на дъщеря на заден фон ни секна заради шишето с мляко. – Опитай се да се полежиш. Трябват ти повече сили за следобеда, скъпа. Сигурна ли си за срещата?

  Този въпрос го повтаряше често напоследък, защото бе притеснен за мен. Всички бяха.

  - Да – унило затвърдих за пореден път позицията си. – По-добре съм.

  Той ме целуна по челото и останахме прегърнати за кратко, преди да ме остави в спалнята.

  Наистина последните две седмици бях по-добре, благодарение на хапчетата от Анубис. Те бяха единственото нещо, което ме приспиваше за седем часа плътно без кошмари и пречеше на мозъка ми да синтезира страховете ми, като блокираше ужасяващите ми мисли.

  Дъщеря ми се роди преди три месеца – малко след като навърших тридесетия си рожден ден. Това трябваше да са най-щастливите месеци през живота ми, но се оказаха най-тежките. Развих следродилна депресия.

False GodsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora