Selam ben Yeji 18 yaşındayım bla bla işte bunları biliyorsunuz zaten arkadaşlarım Yuna ve Lia ile yaşıyorum çünkü neden olmasın küçük bir müzik grubumuz var üçümüz çok güzel müzikler
yazıyoruz ama daha hiçbirini yayınlamadık bu hafta bi yarışmaya katılıcaz ve görücez eğer birinci olursak şarkımız yayınlanıcak bence kazanamıcaz ama denemekten zarar gelmez rakip grup bizden daha yetenekli tek sorunumuz onlar.
ama önemli değil dicemde adamlar son iki yıldır şampiyon oluyorlarmış vay anasını kesin kaybettik neyse moral bozmaya gerek yok... artık hikayeme başlayabiliriz iyi okumalar.
Klasik bir güne uynamıştın Yuna ve Lia her zamanki gibi kavga ediyorlardi normal halleri 5dk sonra barışıyorlardı. Oha saat 12.00 olmuş provaya geç kaldık beni geberticekler kesin.
Yeji: Günaydınlarrrr
Lia: Oha yeji uyanmışsın
Yeji: Evet biraz öyle oldu
Yuna: hadi hazırlan geç kalıcaz
daha ne yapmamı bekliyordu ki salak yuna 3 kişilik bir grubumuz vardı isim daha düşünmemiştik ama karşı bir takımımız vardı highpower nefret ediyorum o gruptakilerden her sene yarışmada birinci oluyorlardı çok sinir bozucu bir durum bu ya.
Neysee sinirlenmek yok bugün...
Stüdyoya vardığımızda vokal hocamız olan Park Jimin ile karşılaştık birbirimize selam verdimten sonra çalışma odasına geçtik geçmesine en nefret ettiğim insanı görmem bir oldu. Ryujin.. ya abi çok sinir bozucu yaa herşeyde benden nasıl üstün olabilir. Tam sırama oturduğumda sırtımda bir el hissettim.Ryujin: Oturabilirmiyim..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SELAM BACIIMMM EVEEEGT YENI FIC YENI HAYAT BEGENI VE YORUM LTFN🙏🏿😇🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar-Holic | ryeji
FanfictionRyujin: O gün yanına oturmasaydım benden hala nefret mi edicektin?