De cliffhanger van vorig verhaal
Jeroen en Mick maken zich nog altijd zorgen om Patricia. Ze is nu al 3,5 uur weg en heeft nog helemaal niks van zich laten horen. "Moet ik haar bellen?" vraagt Mick. Jeroen heeft het net steeds afgeraden maar omdat het nu wel heel lang duurt knikt hij. Mick belt naar Patricia maar er wordt niet opgenomen. // Patricia staart Harald alleen maar aan en de woorden van zojuist gaan continu door haar hoofd heen. "Ik ben inderdaad nooit in het ziekenhuis geweest...".Ongeloof
Patricia komt thuis en blijft enkel met wazige ogen voor zich uitkijken. Ze kan het nog altijd niet geloven. Ze wilt de deur open maken maar die wordt voor haar neus al open gedaan. "Patries eindelijk! Waar bleef je nou?". Het is Mick die haar gelijk knuffelt. Patricia beweegt zich niet en zegt ook niks. Mick kijkt haar intens aan: Patries, wat is er?? Jeroen komt ook de gang ingelopen en maakt zich gelijk zorgen. "Patries?" vraagt hij kalm maar van binnen voelt hij enkel paniek. Dan horen ze Yara huilen dus loopt Mick even naar binnen om z'n dochter te troosten. Bij het zien van haar moeder moet ze nog harder huilen. Niet dat ze het begrijpt, maar het is net alsof ze het verdriet van haar moeder voelt. "Jeroen zou je Patries alsjeblieft even mee naar boven willen nemen en haar onder de douche zetten?". Jeroen kijkt Mick aan: weet je zeker dat je daar oké mee bent? Mick glimlacht kleintjes en knikt. Hij is Jeroen dankbaar dat hij voor de zekerheid om goedkeuring vraagt. Mick bekommert zich om Yara, en Mila en Loua, terwijl Jeroen Patricia mee naar boven neemt voor een douche. Patricia lijkt in een soort trance te zijn. Wat zal Harald haar verteld hebben...?
JE LEEST
De Liefde Voor Altijd
RomanceVervolg op : - Liefde Van Recherche - Voor Altijd Samen - Door Dik En Dun