Ellerimdeki siyah oje kuruduktan sonra kot eteğimi ve beyaz gömleğimi giydim.sütlü kahve rengindeki çantamın içine telefonumu,kulaklığımı ve birkaç dolar koydum.dudaklarıma parlatıcı sürdüm artık tamamdım.
İş aramaya gidiyordum.girdiğim sınavın sonuçları açıklanmasada kazanamayacağımı bildiğim için Liverpool'da daha düzgün bir iş bulmam lazımdı.
•dişçide sekreterlik.
•Mc Donalds(onlarca kez başvurmama rağmen hiç olumlu yanıt alamadım.ama pes etmem)
•starbucks
•hardrock cafe'de mağaza görevlisi
•köpek gezdirme
•cankurtaran
•bebek bakıcılığıSırayla bu listedeki yerlere gidicektim.Bu işlerden biri olmak zorundaydı ama bebek bakıcılığını pek istediğim söylenemezdi, çocukları çok severdim ama onlara bakıcılık yapmak zor olmalıydı
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Yaklaşık beş gibi bütün listeyi tamamlamıştım.iş görüşmelerinden en kötüsü bebek bakıcılığı ve dişçide sekreterlikti çünkü ikisinede daha önce barda çalıştığımı söylediğimde beni direk kovmuşlardı.
Ne yani dişçiden korkan çocuklara şeker dağıtmakla barda çalışmanın ne alakası bardı.
Karnım acıkmıştı ve yanımda sadece on dolar kalmıştı.bu parayla KFC'den bir menü yiyebilirdim :)
KFC'den yemeğimi aldıktan sonra masaya oturdum ve yemeye başladım.Bu tavuklar çok lezizdi.
Neyse şimdi eve nasıl gidicektim ben? KFC'den para üstü olarak üç dolar artmıştı ve ben evden minimum on iki kilometre uzaktaydım.mecvur yarı yolu metroyla yarı yolu yürüyerek gidecektim.
Tavuk ve patateslerin hepsini yedikten sonra masadan kalktım.
KFC'den çıktıktan sonra mağazaların önünden geçerken tesadüfen bir ilan gördüm.'BAYAN ELEMAN ARANIYOR' .Takım elbise satan bir mağazaydı.
"MERHABA,BEN İŞ İLANI İÇİN GELMİŞTİMDE."
"PEKİ.ADINIZ NEDİR?"
"ARİA WENS."
"YAŞINIZ KAÇ ?"
"ON DOKUZ"
"GENÇMİŞSİN.DENEYİMLERİN VAR MI?"
"SADECE BİR GECE KLUBÜNDE ÇALIŞTIM."
"TAMAMDIR.İŞ İÇİN ŞARTLARIN NELER?"
"HAFTANIN SADECE BİR GÜNÜ ÇALIŞABİLİRİM."
"HANGİ GÜN UYGUNSUN MESELA ?"
"PAZAR GÜNÜ BENİM İÇİN EN UYGUNU."
"TAMAMDIR.HAFTALIK YÜZ DOLAR VERİRİM."
"YÜZ DOLAR MI.!!!"
Haftanın bir günü çalışıcam yüz dolar vericek.Delirmiş bunlarr...
"TAMAM TAMAM YÜZ YİRMİ DOLAR OLSUN.AMA EN FAZLA BU KADAR VERİRİM."
"ANLAŞTIK."
"TAMAM,YARIN BAŞLA O ZAMAN."
"SAAT KAÇTA GELİYİM?"
"SAAT ON İKİ'de GELİRSİN."
"TELEFON NUMARANIZI ALABİLİR MİYİM? BİR SORUN OLURSA ARARIM."
Adam kartını verdi.İş bulmuştum işte...
Metro tıklım tıklım doluydu oturucak yer bulamamıştım.bakın ben size söylüyorum şanssızım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Mistake
FanfictionBeni sevmeni sağlıyabilirim ama sen istesende istemesende benim olucaksın.