7-Bölüm

17 1 0
                                    


Başım hala ağrıyordu.dün gece olanlar ile ilgili çok bir şey hatırlamıyordum.

Hala yatağın içindeydim.dün Harry ile olanlardan sonra Elvis'i aramıştım onlarda gelip beni almışlardı.

Zack kahve getirdi.Elvis ise dünle ilgili sorular soruyordu.kapı çalınca Elvis'ten kurtuldum.

Biraz sonra Elvis geri döndü. Kahvemi bitirmiştim Zack boş fincanları götürüyordu.

"BU SANA GELMİŞ."

Elinde bir zarf vardı.zarfı açınca bir sürü para ve bir notla karşılaştım.

Notta şöyle yazıyordu:
SENDEN PARA FALAN İSTEMİYORUM SADECE BİR DAHA KARŞIMA ÇIKMA.
-HARRY

Bu dün akşam ona verdiğim paralardı.

"KİM GETİRDİ BUNU ?"

"BİR ADAM VERDİ."

"NASIL BİRİYDİ ?"

"SARIŞIN BİRİ.BİR SORUN MU VAR ?"

"HAYIR.HER ŞEY NORMAL."

"ARTIK İYİ MİSİN ?"

"EVET."

"O ZAMAN SANA YİYECEK BİR ŞEYLER HAZIRLAYIM."

"İSTEMİYORUM."

Yataktan kalkıp mutfağa gittim.masada mısır gevreği vardı beynim ile midem yemek ve yememek adına savaşıyorlardı sonunda savaşı midem kazandı.

Bir kase mısır gevreğiyle televizyonun başına geçtim. haberler,belgeseller,hava durumu,spor programları ve saçma sapan diziler vardı.bir magazin kanalı bulup onu izledim.

Kasedeki tüm mısır gevreğini bitirdikten sonra mutfağa dönüp tabağı yıkadım.Odaya geri dödüğümde tebin oturduğum koltukta Zack oturuyordu.

"YANIMA GELSENE."

Çekinerek yanına gittim.Her gün birbirimizin yüzüne baksakta onunla eskisi gibi olamıyordum.

"BANA BÖYLE DAVRANMAN CANIMI SIKIYOR ?"

"NASIL ?"

"SOĞUK DAVRANIYORSUN... BAK BU BİZİM SUÇUMUZ DEĞİLDİ.AŞIK OLMAK SUÇ DEĞİLDİR Kİ."

"EN İYİ ARKADAŞIMI KAYBETTİM.YANLIŞ KİŞİYE AŞIK OLDUN ZACK."

"HAYIR,DOĞRU KİŞİYE AŞIK OLDUM VE HALADA AŞIĞIM."

daha fazla konuşmak istemiyordum.zaten ona karşı bir şey hissetmiyordum.

"YANILIYORSUN.''

"BENDEN HOŞLANMIYOR MUSUN ?"

"BİLMİYORUM."

bu yalandı,ondan gerçekten hoşlanmıyordum.

"BUNU ÖĞRENMENİ SAĞLAYABİLİRİM."

dediğinden hiçbir şey anlamamıştım.hafif bir şekilde dudakları dudaklarıma temas edince oturduğum yerden sinirli bir şekilde kalktım.

Hızlıca kaldığım odaya çıkıp valizimi yerleştirmeye başladım. buna nasıl cürret ederdi.size saçma gelebilir ama ilk öpücüğümün hep özel olmasını istemişimdir bu yüzden ona dahada sinirlendim.

Valizimi kapıya doğru sürükleyip ayakkabılarımı giydim.

"HEY NEYERE BÖYLE ?"

"GİTMEM LAZIM.BENİ AĞIRLADIĞIN İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM."

Big MistakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin