mijn eerste dag met mijn dagboek

16 1 2
                                    

5/3/1989

Ik ben Grote Bonny. En dit is mijn dagboek. Mijn droom is om dingen uit te vinden en de mensheid en de paarden te helpen. Jorvik is mijn inspiratie. De plek waar ik ben opgegroeid. Ik ergerde me als klein kind al aan al het afval dat ronddwaalt op Jorvik. Mijn grote droom om een machine te maken die bestaat uit afval en mensen helpt alles op te ruimen. Maar goed, zover ben ik nog lang niet. Vandaag heb ik weer nagedacht over een beroep. Ik vind het misschien leuk om klokkenmaker te worden. Mijn vader was klokkenmaker en ik weet zeker dat hij trots zou zijn als ik dat ook zou worden. Mijn droom is om de grote klok van Silverglade te mogen verzetten voor de zomertijd. Of als hij kapot is hem te repareren. Iedereen zal me dankbaar zijn en... sorry ik dwaal af. Over 2 dagen is mijn verjaardag. Ik heb nog niet over een cadeau nagedacht. Maar misschien kan ik vragen of ik een assistent mag zijn van de klokkenmaker die nu de klok in Silverglade onderhoudt. Ik zou ooit misschien een klok kunnen uitvinden. Maar geen gewone. Dat zou ik nooit doen. Alles wat gewoon is is maar saai. Daar is niks aan want het is gewoon. Ik wil een klok uitvinden die nooit verkeerd kan lopen. Echt NOOIT. Ik weet nog niet hoe, maar ik weet wel zeker dat het me ooit gaat lukken. Mensen zeggen dat tijd geld kost. Ik wil daar ook nog wat mee uitvinden... maar dat is voor een volgende keer. Dag lief dagboek!



Grote Bonny's dagboekWhere stories live. Discover now