primero

9 6 3
                                    

"Emily Cortney pojd nam vypočítat tuhle rovnici když nám z toho tak moc usínáš nudou" probral mě náš dědula, učitel na Matematiku má přezdívku dědula nebo jen děda protože chodí ve škole v papučích a pleteným svetru, má pupek jako kdyby sežral minimalne tři svoje sourozence , furt si strká brýle až k očím takže vypadá jako krtek. Nevím co víc k němu říct takovej otravnej páprda co je rád že je vzhuru a ted tady mele něco na to že ja skoro spim, kdo by při matice nespal? koho by počítalo kolik kilo brambor si koupil nějakej Jarda z Brna? haha. "No tak Cortney dělej víš že máš být u tabule" prskl učitel mým směrem, Stella vedle mě se začala smát z jeho výrazu, tak jsem se radši zvedla a šla k tý tabuli, takzvaně na smrt. Neochotně jsem vzala do ruky křídu aby jsem u té tabule aspon neco udělala, ale jinak opravdu nevím. "pančteli ja navim" řekla jsem mu na rovinu, lhát nema smysl si myslim. "no to je mi jasné že nevíte slečno Cortney, právě proto to vypočítáte na tabuli a hned te-" nedokončil jeho moudra protože někdo zatukal na dveře, nmám tucha kdo to byl protože pokud vím tak nikdo ze třídy nechybí, dokonce i Lestlerr  je ve škole což je zvláštní ale okey. Stočila jsem pohled ke dveřím abych konečně zjistila kdo teda přišel , byla to naše třídní a nějaký týpek? nový spolužák? aha? neměla jsem ponětí jak vypadá protože na sobě měl kapucu, na hlavě naraženou kšiltovku a tmavé brýle. "omlouvám se že vám ruším matematiku ale jen jsem vám přivedla nového žáka , tohle je Metthew Jack Dawson  budte milí , dalši hodinu semnou se vám představí" řekla třídní, strčila ho do třídy a zabouchla dveře, holky z něj byly uplně udělaný. Nechápu však na něm není ani nic vidět? jen je tak 5 krat vyssi nez naše třídní no a...?

"tak ticho, a vy" ukázal dědula na toho novýho " si sedněte někam kde je místo a zapojte se do výuky, a vy slečno Cortney už doprkýnka dopočítejte ten příklad nebo máte za pět!" naštval se dědula a otočil se směrem ke mě a čučel jestli se rozhodnu konečně napsat aspon to debilní rovná se. Tak jsem tam napsala aspon to "=" a zase se otočila na Stellu která mi ukazovala jak to má vyjít, napsala jsem tam 368 a šla si rychlím krokem sednout "kamo ja ho tak strašně nesnášim" zašeptala jsem stelle která se jako vždy jen zasmála a odkývala mi to.

"slečno Cortney by mne zajímalo jak jste k tomu došla, když jste tak tupá" zachechotal se učitel .. vařila se ve mě krev , zatnula jsem pěsti tak moc že jsem cítila jak se mi nehty zarývali do dlaně , uz jsem chtěla něco říct když v tom promluvila osoba za mnou "nechci nic říkal ale ona zřejmě není tupá, to jen vy jste blbej a noumíte to zřejmě normálne vysvětlit tak aby to pochopili všichni a ne jak ichtil se tady smat že to někdo neumi když je to aspon neumite ani naučit" obhájil mě ten novej a učitel radši držel hubu.

"asi dík ale bránit se umím sama pro příště" prskla jsem po Jackovy a otočila se .

Kousek Tebe.Kde žijí příběhy. Začni objevovat