slyšela jsem jen jak se uchechtl, všimla jsem si že za celou dobu si ani jedno z tech věcí nesundal takže jsem furt nevěděla jak vypadá. Celkem by mě zajímalo jak vypadá, jen vím jak se jmenuje a že má ego vyšší než mrakodrap. Zazvonilo konečně "Em ? jdeš na zachod?" obrátila se mým směrem Stella , jen jsem záporně zakývala hlavou a ona se s úsměvem zvedla a odešla ze třídy. "Hejj Emily?! umíš tu špáninu?!" křičel na mě Patrik "degesaku píšeme až příští týden protože učitel říkall že ten test ještě nemá hotovej" Patrik se jen uchechtl a ja si připravila na lavici sešit ze španělštiny. Po chvilce přišla Stell a jen když si sedla na místo zazvonilo.
Paní Pantonsová přišla do třídy a my jsme si jak psi sedli . "¿Cómo es tu clase?" zeptala se a všichni odpovídali , jediná já a ten novej ne. " ¿Y ustedes dos?" koukala na nas oba "No me puedo quejar" řekli jsme oba najednou, jen jsem se na něj otočila a on se jen uchecht, viděla jsem že si konečně sundal mikinu takže mu pod kšiltovkou čučelo havraní koště a na uchu měl malou zlatou naušnici ve tvaru trojuhelniku.
Učitelka tam pak něco vyprávěla , otočila se na mě a čekala že odpovím, nevěděla jsem na co se ptala a stela mi zašeptala že jí mam říct něco o sobě "Me llamo Emily, tengo diecisiete años y vivo en el pueblo de al lado. Me gustan los perros y la música" když jsem to konečně dopověděla tak už si mě učitelka nevšímala za což jsem byla v celu vděčná. Zbytek hodiny proběhl v pohodě.
Přišla poslední hodina s třídní a Jack nam o tobě měl něco říct. "tak třído jak už jste si všimli, dnes k nám přešel nový žák. Matthew? můžeš nám o sobě něco říct?" pobídla ho, ani se neuráčil vstát "no takže.." sundal si brýle
___________________________________________________
AHOJCAUUU, ozývám se po delší době, jsem tu s novým příběhem který jsem měla v plánu psát už dýl pod názvem "srdce za srdce" nakonec jsem to udělala takto. Doufám že se bude líbit protože to bude takové "hlubší" , dávám do toho kousek sebe . Takže budu moc ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu at už hvězdičky nebo jakékoliv vaše názory v komentářích.
Taky se omlouvám za chyby ale píšu to na počítači a nečtu to po sobě, opravovat celý příběh budu až na konci. Taky se omlouvám za špatně psané MĚ/MNĚ nikdy mi to nešlo hah.
užijte si příběh- Pikčaaa
ČTEŠ
Kousek Tebe.
Romancemladá dívka pozná kluka který jí zamotá hlavu protože je uplně jiný než všichni kluci které do ted poznala, bohužel se jí zjistilo vážné onemocnění srdce a má jen pár chvil života...