ភាគ 5 អេតមីនផុសសារថ្មីដោយសារលើកមុនគេលុបមើលមិនឃើញអក្សរ

328 23 3
                                    


រឿង ល្បែងស្នេហ៍របស់បិសាចជញ្ជក់ឈាម


#PA Mak Nozehje's home

« លោកប្ដី..ខ្ញុំខលទៅណូសុីមិនចូលទេ បងមានឃើញដែលទេ?»
« បងទើបតែទៅរកនាងនៅបន្ទប់ព្រឹកមិញដែរតែមិនឃើញ »
« តើនាងបាត់ទៅណា៎ទៅណ៎ »
« ព្រីស ដេស៍ក៏បាត់ទៅដែល »
«ព្រីស ដេស៍ដែរហេស?»
« បងបានទាក់ទងទៅសួរនាំគ្រប់មិត្តភក្តិរបស់ពួកគេហើយ តែពួកថាមិនបានដឹងអីទេ »
« ធំទៅកាន់តែយ៉ាប់ហើយកូនៗអស់នេះ » ពួកគាត់បានត្រឹមក្រវីក្បាល.

SKIP - pres & Noze scene 🥀

« ព្រីស ដេស៍.. ខ្ញុំឃ្លាន.. » ណូសុីចេ រអ៊ូរងូវៗ ទៅកាន់ព្រីសដេស៍នៅពេលដែលគេគិតតែពីវក់នឹងនឹងហ្គេមដោយមិនខ្វល់ពីនាងសោះ
« ទៅរកនៅទូរទឹកកកញាំខ្លួនឯងទៅ » ព្រីស ដេស៍តបហីៗ
« គួរឲ្យធុញ » ណូសុីចេមួម៉ៅគប់ខ្នើយទៅរំខានគេលេងហ្គេម. មុននឹងដើរទៅរកអីញាំ

« hus?? » គ្រាន់តែបើកទូរភ្លាមគឺថាចិញ្ចើមណូសុីជ្រួញចូលគ្នាតែម្ដង ។ នៅក្នុងទូរគឺមានតែសាច់ស្រស់ ឈាមស្រស់ នឹងផ្លែឈើតិចតួចតែប៉ុណ្ណោះ ( ផ្លែឈើដែល ព្រីសដេស៍ អាចញាំបាន ហើយគេចូលចិត្តគឺ ឆឺរី🍒នឹងទំពាំងបាយជូក្រម៉ៅ )
« យើងចង់ទៅផ្ទះវិញ...... » ណូសុីចេ ម៉ួម៉ៅក្តៅក្រហាយស្រែកជំទាលពេញនឹង , តែព្រីសដេស៍នៅលេងហ្គេម.ត ធម្មតាព្រោះគេដាក់កាស ទោះនាងស្រែកបែកផ្ទះក៏គេមិនខ្វល់.
« នែ៎... អាក្មេងឆ្គួត ឮខ្ញុំនិយាយដែលទេ? » ណូសុីចេ ដើរតាំងៗទៅឈរពីមុខគេទាំងដូចគេចងបាញ់..
« !!! » ព្រីស ដេស៍ មិនតបតែបែងើយទៅមើលមុខរបស់នាង.
« មើល..មើលមុខស្អី » មុនដំបូងណូសុីចេ ដូចជាក្លាហានណាស់តែពេលដែលឃើញទឹកមុខគេវិញនៅពេលនេះនាងបែជាភ័យ.
« អ្ហា៎.. » ព្រីស ដេស៍ ដោះកាសចោលឈប់លេងឈប់អី ចាប់ទាញនាងឲ្យមកអង្គុយពីលើគេ
« យ៉ាងម៉េច រករឿងស្អី?» ព្រីស ដេស៍ ចាប់ចង្ការនាងសួរទាំងចងចិញ្ចើមចូលគ្នា.
« លែង..ឈឺ » យូរទៅគេកាន់តែប្រើកម្លាំងដៃច្របាច់ខ្លាំង.
« នាងខ្លួនឯងនៅសុខម៉េចចង់ ចង់តែឈឺសាច់ » ចប់សម្ដីព្រីស ដេស៍ក្រសោបមុខតូចថើបក្រញិច , ដៃក្រាស់ប្រលេះឡេវអាវរបស់នាងចេញរហូតអាវស្ដើងធ្លាក់ដល់ការ៉ូជាមួយនឹងខោតូចរបស់នាងក៏ដោះចេញបាត់ដែល..
« ឥឡូវនេះគួរដាក់ទោសនាងយ៉ាងម៉េច? »

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ល្បែងស្នេហ៍របស់បិសាចជញ្ជក់ឈាម Where stories live. Discover now