5

14 1 0
                                    

Sabah olduğunda hâlâ mesajıma bakmamıştı.Umursamamaya çalıştım ama bakmadığı için endişeleniyordum.Aslında adını bile bilmediğim birisi için endişelenmek ne kadar saçma olsada merak ediyordum.Oyuzden tekrardan
yazdım.

+Derin
-merak ediyorumda iyimisin acaba mesajı attığım an bakardın ama bakmayınca merak ettim.

Aradan 2 saat daha geçmişti.Hâlâ mesaja bakmamıştı bende ümidi kesip normal günlük işlerimi hallettim.

Berat'tan
Dün okadar hastaydımkı ayağa kalkıp telefona bile bakamıyorum sadece antrenmana gelemiceğim adına bir mesaj atıp köşeye bırakmıştım.Ne kadar hâlim olmasada telefona bakmıştım bir ton mesaj vardı.Birde derin yazmıştı onun yazdığını görünce sırıtmaya başlamıştım.Mesajını daha çok bekletmeden sohbete Yazdığı mesajları görünce çok sevindim ona kendimi biraz daha yakınlaştırıp anlatıcaktım.

+Berat
-öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim hastaydım ondan dolayı birde bence beratla barışmalısın o hâlâ seni seviyordur eminim

+Derin
-Geçmiş olsun aslında barışmaya düşünüyorum ama onunla nasıl tekrardan eskisi gibi olucaz hiç bilmiyorum

+Berat
-her türlü eskisi gibi olacağınızı düşünüyorum oyuzden bence en yakın zamanda onunla konuş

+Derin
-fikrin için saol biliyorum hastasın ama bu konuşmadan dolayı beni motive ettin ve seni cidden tanımak istiyorum bu yüzden akşam musaitsen buluşabiliriz

+Berat
-tabi olur istersen sahil kenarında buluşabiliriz seni orda beklerim

+Derin
-olur ozaman saat 23.00'da seni bekliyor olucam

+Berat
-tamamdır ozaman görüşmek üzere
(Görüldü)

Görüldü atmıştı umursamadım ama sevinçten kendimi atıcaktım.Beni görünce nasıl bir tepki vericek bilmiyordum ama inşallah beni dinlerdi ve barışırdık.Bu konudan dorukhan'ada bahsetmek için ona yazmaya başladım.

Derin'den
Ona kendimi açmak kendimi iyi hissettirmişti oyuzden onunla buluşmak istemiştim kabul edince sevindim,oyuzden pelinay'a anlatmak için onu aradım.Uzun bir süre konuştuktan sonra antrenman'a gitmek için hazırlandım.Antrenman bitişinde ise duş alıp eve geçtim.Yemeğimi yiyip buluşma için hazırlandım.Hava soğuk olacağını bildiğim için üstüme siyah bir swet giydim.Altımada gri eşofman giydim.Zamanın gelmesin az kalmışken evden çıkmadan önce mesaj atıp gelmek için yola çıkacağımı söyledim,zaten evim sahil'e yakındı oyüzden hemen çıktım.Yaklaşık 10 dakika sonra oraya varmış banka oturmuştum onun daha gelmediğini farkettiğim için elime telefonumu alıp oyalanmaya başladım.Taki tanıdık bir ses duyana kadar.Kafamı kaldırdığım gibi berat'ı gördüm o an ona bakakalmıştım.O sırada o yanıma oturup "gerçekleri öğrenmenin vakti geldi" demişti.Konuşmadım onun anlatmasını bekledim.

Berat
-öncelikle bunları öğrenmenin geç olduğunun farkındayım ama sana her türlü ulaşmaya çalıştım.Ama sen numaranı değiştirip beni heryerden engellemiştin bende en sonunda vazgeçmiştim.Aslında ben seni hiç bir zaman aldatmadım,o kız bana takıntılı bir kız ama fazlasıyla takıntılı bir kız o fotoğrafı sana atma bizi ayırmak istemesi sırf paramdan yararlanmak için biliyorum beni tekrardan affetmezsin belki ama ben seni hiçbir zaman unutmadım seni hep sevdim şimdide tekrardan bir sayfa açmak istiyorum.

Berat'ın sözlerinden sonra ağlamaya başlamıştım.Onca şeyin doğrusunu öğrenince ne yapacağımı bilmiyordum ama konuşmak zorundaydım.

Derin
Bak berat benimde seni sevdiğimi biliyorsun ama şimdi cidden ne yapacağımı düşünemiyorum ama seninle tekrardan yeni bir sayfa açmaya varım.

Berat bunları duyduktan sonra sıkı sıkı bana sarıldı bende ona kokusunu okadar çok özlemiştimki anlatamam.Bir süre daha sarıldıktan sonra yürümeye başladık konuşa konuşa neler yaptığımızı anlatıyorduk  bu anı yaşamak çok güzeldi yıllar sonra el ele tutuşmamız o an hiç bitmesin istedim ama daha sonra hava iyice serin olmaya başlamıştı.Oyuzden beratı kendi evime davet ettim.Onun kokusuyla uyumak istiyordum.Berat'a "beraber uyuyalımı" dedim.Kafasıyla onaylarak odama geçtiğimizde o üstündeki swet'ini çıkartıp yanıma uzandi kollarını açtı sıkı sıkı sarıldım ve uykuya daldık.

berat ayberk özdemir-yanlış anlaşılma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin