KANLI BEDEN 🔴

9 4 2
                                    


yerde yatan kanlı bir beden, ve etrafında toplaşan insanlar. Yüzü kanla kaplı bu beden beni mutlu ediyordu. Kanı severim. Şaka yapıyorum birazdan bayılmak üzereyim.

Bedene bakıyordum bakışlarım fazla soğuk ve ciddiydi. Dışarıdan soğukkanlı gözüksemde şuanda korkuyordum. Yanıma yaşlı, garip giyimli evsiz bir adam geldi. İkimizinde gözleri o ölü bedendeydi. Adam bedene bakarak "sence bu bir intharmı" duraksadı "yoksa cinayetmi" ben nerden bilebilirimki.

"bilemiyorum senin fikrin ne" dedim ikimizinde gözleri bedeni inceliyordu.

"bu bir cinayet" durdu ve omzuma dokundu. "bakma artık" dediğinde hemen kafamı çevirdim. Garip bir adamdı.

Gözlerimi kıstım "bu işte bir parmağın varmı" dedim, şaka amaçlı söyledim ama sanırım ciddiye aldı.

Bu soruma güldü "var" dediğinde.

"şakacı bir adamsınız sanırım" dedim Alayla.

Sinirli bir şekilde dişlerini sıktı "şaka değil o adam ölmeyi haketti"

"kimse ölmeyi hakettmez"

"bir kızı taciz edip onun hayatını mahvetti" derin bir nefes aldı "söyle bakalım hakettmiyormu" şuanda biri bana katil olduğunu söylüyor ve ben halâ buradayım.

"onu nasıl öldürdünüz"

"silahla"

Gülücek gibi olduğumda sinirle kaşlarını çattı.

" Bu kadar kolay bir şekilde öldü yani" dudaklarım kıvrıldı ve hızla "işkence edip öldürmeliydin" dedim ve rahat bir tavır takındım.

Yaşlı adam benim elimi tutu, affaladım. Ardından cebinden tükenmez bir kalem alıp elime bir numara yazdı.

"ara beni " güldüm, boşluğuma geldiği için biraz fazla güldüm.

"bana göre çok yaşlısın oğlun vars-" bunu şaka amaçlı söylediğimi bildiği için kıkırdadı, "oğlum değilde oğlum sayılır, onun numarası"

"bana neden numarasını verdiniz"

"araman için"

"niye aramamı söylüyorsun" bıkınca bana bakan adam.

"çok soru soruyorsun, bu gece saat tam 00:00 ara"

"oda senin gibi katilmi" dediğimde gözleriyle onayladı.

"arayamam, şuanda sizinle konuşmam bile hiç etik değil"

"bize güvenmelisin beyza sana zarar vermiceğiz"

"i-ismimi nereden biliyorsunuz"

"hakında çok şey biliyorum ve bize katılacaksın"

"benim bir ailem var ben böyle şeyler y-yapamam"

"yalan söyleme, babanla annen seni terk ettmiş" ailem derken beni bebeken terk edenlerden değil sevgilimden bahsediyordum. O benim herşeyimdi.

"sevgilim var"

"sevgilin seni aldatıyor "

Sertçe yutkundum, ardından kaşlarımı çattım. Ve kendime kızdım aptal beyza sakın üzülme seni hakettmiyen bir erkek için ağlama.

"tamam arıyacağım" ilk o serseme güzel bir tokat attmalıyım. Bir dakika, Ya bunların hepsi yalansa.

"kanıt istiyorum, bana kanıt verin"

Elindeki çantadan bir tablet çıkardı ve birkaç fotoğraf gösterdi, sevgilim yani eski sevgilim sarışın uzun boylu bir kızla uygunsuz bir pozisyondaydı.

"peki size katlıcağım fakat arayıpda ne diyeceğim"

"sadece arıyacaksın bir şey demiyeceksin, telefonu kapatığında dışarı çıkacaksın ve 34******* plakalı arabaya bineceksin, detayları seni bize getirince anlatıcağız"

"şey size gelmeden önce şu eski sevgilime bir uğrasam söylemem gereken şeyler var"

Bunu söyliceğimi sanki biliyormuş gibi baktı ve "tamam" dedi.

Ardından yanımdan kalkarak sağ tarafa doğru gitti, bende sola doğru gittim birden yağmur yağınca gülmeye başladım. Yağmuru seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASLA BELLİ ETTMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin