𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒎𝒆, "𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝒎𝒂'𝒂𝒎. 𝑴𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑭𝒖𝒌𝒖𝒛𝒂𝒘𝒂 𝒀𝒖𝒌𝒖𝒄𝒉𝒊, 𝑰 𝒂𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒈𝒆𝒏𝒄𝒚. 𝑾𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈?"
𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒕𝒂𝒅 𝒃𝒊𝒕 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅, "𝑨𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚? 𝑻𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕?"
𝑭𝒖𝒌𝒖𝒛𝒂𝒘𝒂 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆, "𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕?"
𝑰 𝒕𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓, 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒎𝒆. "𝑰 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓, 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒐𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒐 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒚 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒏𝒂𝒎𝒆. 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝒅𝒆𝒔𝒄𝒓𝒊𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎, 𝒉𝒐𝒘𝒆𝒗𝒆𝒓."
𝑭𝒖𝒌𝒖𝒛𝒂𝒘𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅, "𝑨𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒕?"
𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒅𝒐𝒘𝒏, 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓, "𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆, 𝟏𝟓𝟒𝟕"
𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒏𝒐 𝒊𝒅𝒆𝒂 𝒉𝒐𝒘 𝑰 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔, 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒊𝒔. 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕."𝟏𝟓𝟒𝟕..? 𝑺𝒐 𝒊𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒄𝒂𝒏𝒏𝒊𝒃𝒂𝒍𝒊𝒔𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆." 𝑭𝒖𝒌𝒖𝒛𝒂𝒘𝒂 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈, "𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒐 𝒏𝒐𝒘."
𝑰 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔, 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒂 𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒂𝒊𝒓. "𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒃𝒆𝒍𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏𝒏𝒂! 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍, 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆?"
"𝑾𝒉𝒂𝒕? 𝑰 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒆𝒏𝒖𝒊𝒏𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏, "𝑾𝒉𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆?"
𝑩𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓, 𝒂 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚.
"Dazai, don't harass the new employee!" A boy with black hair and his eyes were shut, he was holding a bag of sweets.
"But-"
"No buts."
The boy walks to me. "Hello. I am the one and only, ranpo Edogawa."
I look confused, "Ram.. Po.. Edo.. Giawa?"
The boy looks shocked, "How do you mess it up that bad!?"
I shrug, "No clue."
______________
AN
311 words
That's all :)
YOU ARE READING
Dangerous games.
FanfictionBsd fanfiction~ Don't recreate this work please.. Thank you!