𝑪𝑯𝑨𝑷𝑻𝑬𝑹 𝟎𝟎𝟏

6 0 0
                                    

𝑰 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎. 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒄𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝒎𝒆. 𝑰 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒊𝒔𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒗𝒊𝒃𝒓𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈. 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒊𝒕.

𝑰𝒕 𝒔𝒂𝒊𝒅..

"𝑪𝒂𝒍𝒍𝒆𝒓 𝑰𝑫: 𝑨𝑻𝑺𝑼𝑺𝑯𝑰 𝑵𝑨𝑲𝑨𝑱𝑰𝑴𝑨"

𝑾𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔? 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕? 𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔. 𝑰 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒂𝒊𝒅 '𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓'

"𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐? 𝑾𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔?"

𝑨 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒄𝒆, "𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝒎𝒂'𝒂𝒎! 𝑰 𝒂𝒎 𝒂 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒈𝒆𝒏𝒄𝒚! 𝑾𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚. 𝑺𝒐 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒆𝒏 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆. 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖."

"𝑰- 𝑶𝒌𝒂𝒚."

𝑰 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑, 𝒎𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒔𝒕𝒊𝒇𝒇 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒊𝒏, 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒘𝒉𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕. 𝑰 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕, 𝒂 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒊𝒏 𝒊𝒕.

𝑻𝒉𝒆 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕

𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕! 𝑰𝒕'𝒔 𝒔𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍!!! 𝑰 𝒈𝒐 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒃𝒐𝒚 𝒄𝒐𝒎𝒆𝒔 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒎𝒆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕! 𝑰𝒕'𝒔 𝒔𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍!!! 𝑰 𝒈𝒐 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒃𝒐𝒚 𝒄𝒐𝒎𝒆𝒔 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒎𝒆.

"𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝒎𝒂'𝒂𝒎! 𝑰'𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖! 𝑨𝒕𝒔𝒖𝒔𝒉𝒊 𝑵𝒂𝒌𝒂𝒋𝒊𝒎𝒂! 𝑰'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒈𝒆𝒏𝒄𝒚!"

"𝑨𝒉, 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒊𝒓. 𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒆?"

𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 "𝑾𝒆'𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒀𝒐𝒌𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂, 𝑱𝒂𝒑𝒂𝒏. 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒆𝒘."

"𝒀𝒐𝒌𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂? 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝑵𝒊𝒋𝒎𝒆𝒈𝒆𝒏?"

"𝑵𝒊𝒋𝒎𝒆𝒈𝒆𝒏 𝒊𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑵𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅𝒔, 𝒎𝒂'𝒂𝒎."

"𝑾𝒆'𝒓𝒆 𝒊𝒏, 𝑱𝒂𝒑𝒂𝒏?"

"𝒀𝒆𝒔, 𝑱𝒂𝒑𝒂𝒏. "

𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒆𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒀𝒐𝒌𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂. 𝑬𝒗𝒆𝒏𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒘𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒂 𝒕𝒘𝒐 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒃𝒖𝒊𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒄𝒂𝒇𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒕𝒕𝒐𝒎.

"𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒈𝒆𝒏𝒄𝒚, 𝑰'𝒍𝒍 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕."

𝑯𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒎𝒚 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒂𝒏 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆, 𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕, 𝒂 𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒎𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒑𝒊𝒄𝒕𝒖𝒓𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒄𝒂𝒕𝒔 𝒊𝒏 𝒊𝒕.

"𝑰'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆!" 𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕, 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒓 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒎, 𝑰 𝒔𝒘𝒂𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒏𝒆𝒓𝒗𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚.

𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒎𝒆.

"𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒊𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏."

____________________

𝑨𝑵

𝑰 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚𝒆𝒅 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔! 𝑰 𝒂𝒎 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒐 𝒊𝒕 𝒎𝒂𝒚 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉~
𝑩𝒚𝒆!

Dangerous games. Where stories live. Discover now