Emma teste, most a lény lakhelyeként, megindult a fekete erdő mélye felé, Sophie kétségbeesett könyörgéseit figyelmen kívül hagyva. A kislány sírva rogyott a földre, de a lény csak nevetett Emma hangján, kegyetlen és hideg csengéssel, amely visszhangzott az erdő szívében.
– Végre szabadon járhatok ebben az ártatlan testben – szólalt meg a lény mélyebb, gonoszabb tónusban, és felém fordult. – Most megmutatom neked, milyen, amikor a fájdalom nem csak egy testet, hanem egy lelket is darabokra tép.
Emma tudatának apró szikrái még mindig ott rejtőztek valahol a lény által megszállt test mélyén, minden egyes mozdulatnál és szónál kétségbeesve küzdve a túlélésért. A lény érzékelte ezt, és örömét lelte abban, hogy szenvedése láthatatlan és örök legyen.
– Sophie, gyere ide – hívta őt Emma hangján, de ez a hang most rideg és kegyetlen volt. Sophie remegve emelkedett fel, és közelebb lépett, reszketve nézett Emma torz arcára.
– Emma? – Sophie hangja megtört volt és reménytelen.
– Sophie – mondta a lény hideg mosollyal –, köszönöm, hogy itt voltál, most veled is végzek. – A szavai kegyetlen ígéretként csapódtak, és mielőtt Sophie megmozdulhatott volna, a lény megragadta őt Emma karjaival, a szorítása acélkemény volt.
– Ne aggódj, Sophie – mondta halkan, Emma hangján. – Gyorsan vége lesz.
Ekkor azonban Emma valódi lénye, elnyomva, mégis erőszakkal tört ki a tudat mélyéről. Az árnyék megállt, a mozdulatok megtorpantak.
– Elég... Kérlek, ne! – könyörgött saját szájával, de a lény csak még mélyebbre taszította a lelkét a sötétségbe.
– Sajnos, Emma, már nincs beleszólásod – súgta a lény, miközben belül kegyetlenül aprította a lányt, emlékeinek foszlányaival. Újra és újra megmutatta neki mindazokat az embereket, akiket elárult, mindazt, amit most elveszít.
Ahogy Emma testén átsuhant a kín, a lény Sophie-ra nézett.
– Látod, Sophie? Azok, akik megbántják a szeretteiket, megérdemlik a szenvedést. – Emma szenvedő lelke egy pillanatra meglátta Sophie arcát, a tekintetében gyűlölet és fájdalom keveredett. Ez a látvány darabokra szaggatta azt a kevés maradék reményt is, amit a lelkében őrzött.
Sophie hátrált, a félelem minden csepp erejét elvette.
– Nem… Ez nem lehet igaz – suttogta remegve, és futásnak eredt az erdőben, kétségbeesetten próbálva elmenekülni.
A lény Emma testében halkan felnevetett, majd hozzám fordult, gonosz diadallal csillogó szemekkel.
– Ez csak a kezdet, Elie. Ahogy Emma lelke lassan feloldódik bennem, még több fájdalmat fogok neki okozni. És amikor már csak üres árnyéka lesz önmagának, végre eljön az igazi bosszú ideje.
Ekkor odaléptem elhalványuló testéhez.
– Emma – suttogtam gyilkos elégedettséggel –, láthatod, hogy semmi sem marad belőled. Ahogy szeretteidet tönkreteszem, te is el fogsz tűnni. Ez a sorsod.
Emma lelkének egy utolsó kiáltása elhalt az árnyak közt, ahogy a lény átvette az irányítást, és immár Emma minden érzése és emléke egyetlen célt szolgált: az én bosszúmat.
Remélem tetszett a folytatás, írd meg a véleményed, köszönöm ha elolvastad.❤️
YOU ARE READING
💔 Törött Lelkek Játéka 💔
HorrorHuszonhat éves vagyok, Elie, és az életem hirtelen sötét fordulatot vett. Barátaim cserbenhagytak, a szerelmem, Joe pedig egy hazugság miatt eltűnt az életemből, mély sebeket hagyva bennem. Amikor megtudom, hogy Joe...Emma, a régi közös barátunk kar...