Dans ederken kapının açılmasını duymadım. Arkama dogru dondugumde donmez olaydim cunku annem biriyle opusurek içerideydi.
Adam benimle göz temasını kaçırmadan bakiyodu. Ben gözlerimi kaçırınca annemin odasına girdiler. Sesin seviyesini yükselmiştim.
Çünkü içerden gelicek olan sesleri tahmin edebiliyordum.
Babam öldükten sonra annem birçok kişiyle yatmıştı artık umrumda değildi.
Gece boyu devam etmişlerdi. Su içmeye kalktıgımda adam daha yeni çıkıyordu. Beni görünce göz kırpıp devam etmişti.
Ne alaka?
Suyumu içip geri yatağıma girdim çünkü yarın erken saatte önemli bir sınavım vardı.Alaca Sarnıç
Uzun zamandır, uzun zamandır bu anı bekliyodum kız çok güzeldi içimde hiç böyle şeyler hissetmemiştim. Annesini bir süre takip edıp gittiği bir barda yanına yaklaşıp beni evine davet edip edemeyeceğini sordum tabikide kabul etti.
Evine geldiğimizde kızı dans ederken gördüğüm de bir kere daha aşık olmuştum. O incecik beliyle..
Bize doğru baktığında dudaklarının pembeligi beni benden alacaktı tam opulesiydi ama daha zamanı vardı.
O gencecik bir kızdı onun hayatını mahvedemezdim. Hakkım değildi. Bu zamana kadar bekledim biraz daha bekleyebilirdim. Odaya gittiğimde isteksiz bir şekilde savaştıktan sonra çıktığımda yine onu gördüm. O uykulu mahmur gözleri sadece beni gorsun istiyordum. Çıkarken göz kırpıp çıktım. Neden?!.Bölüm bu kadardı umarım begenirsiz.
Kim bu Alaca?
Ne işle meşgul?
Yildiz atarsanız sevinirim.🧚♀️👼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kız
Teen Fictiongenç Bir kız ve orta yaslarda bir adam arasında geçen roman bazı hatalarım olabilir ilk kitabım ama elimden geldiğince bolum atmaya ve aksatmamaya calısıcam.