𝓦𝓮𝓵𝓬𝓸𝓶𝓮

2 0 0
                                    




𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐌𝐲 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧, 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐌𝐢𝐧𝐞

  𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧, 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐌𝐢𝐧𝐞, 𝐝𝐞𝐯𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐞𝐫𝐜𝐞, 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧’𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐚𝐭𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧—𝐢𝐭’𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐚 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐝𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐧𝐟𝐚𝐭𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤, 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐩𝐭𝐡𝐬 𝐨𝐟 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 

𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲’𝐬 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐧 𝐚 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐬, 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧’𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲, 𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬—𝐲𝐞𝐭 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰, 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐧𝐨 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐬. 𝐇𝐞’𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐝𝐚𝐫𝐞𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞, 𝐟𝐮𝐞𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐬𝐨 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐛𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐚𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬. 

𝐆𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧 𝐞𝐝𝐠𝐞, 𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞’𝐬 𝐛𝐨𝐮𝐧𝐝𝐚𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧. 𝐄𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧, 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐌𝐢𝐧𝐞—𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐧𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐬 𝐜𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫.

______________________________________







𝑯𝒆𝒚 𝒈𝒖𝒚𝒔, 𝒘𝒂𝒊𝒕—𝒏𝒐, 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒏𝒐𝒘 𝒐𝒏, 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒔 𝑺𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝒆𝒅 𝑾𝒊𝒕𝒏𝒆𝒔𝒔.






𝓦𝓮𝓵𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓼𝓱𝓪𝓭𝓸𝔀𝓮𝓭 𝓦𝓲𝓽𝓷𝓮𝓼𝓼

𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧, 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐌𝐢𝐧𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫-𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐚 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠. 𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬, 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐯𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐚𝐦𝐞𝐝. 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐚 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐬 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐲𝐞𝐭 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐬 𝐜𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝, 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞𝐝. 𝐘𝐨𝐮, 𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐖𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬, 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐨 𝐚 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐦𝐞𝐬. 𝐒𝐨, 𝐬𝐞𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐧, 𝐞𝐦𝐛𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐝-𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐯𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐰𝐢𝐧𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐮𝐧𝐝𝐚𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐲𝐬. 𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐖𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬, 𝐭𝐨 𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐩𝐚𝐠𝐞.

__________________________________


"𝑴𝒚 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏, 𝑶𝒏𝒍𝒚 𝑴𝒊𝒏𝒆" 𝑻𝑲Where stories live. Discover now