Kiara:
Omegaként sajnos meg kell tenni azokat a dolgokat, amiket tőlünk magasabb rangú emberek kérnek. Mivel azt mondta az Alfa, hogy segíteni kell a lányoknak, úgy is kell tennem. Hunter miatt sok mindent elnéznek nekem a falkában. Ő vezeti a legnagyobb flottát nálunk, az egyik legjobb harcos. Sok mindent tanultam tőle. Nekem viszont erősebbek az érzékszerveim mint neki.
Egy gond van csak, Alfa Axel nem engedi, hogy a nők harcoljanak. Vannak akik lenéznek és próbálnak keresztbe tenni nekem. A legtöbb nő viszont fél tőlem, nem mondom, hogy nincs miért. Sokszor kaptam már korbácsolást a nagy számért vagy éppen mert majd nem eltörtem pár ember nyakát. Nem fogom meghazudtolni magam. Ha valaki az utamban áll, azt elintézem. Egyedül a testvéremnek köszönhetik, hogy itt még élhetnek.
- Kiara! A salátát is csináld meg. - Kiabál az az őrült hárpia Nadia. Azt hiszi ő lesz itt a következő Luna, csak mert néha melegíti a főnök farkát. A karmaim viszketnek, hogy a bőrébe mártsam őket. Az a baj, hogy Axel akkor biztosan felakasztana, pedig már régen megtettem volna. Jó pofát vágok mindenhez és lehajtott fejjel teszem a dolgomat. Ezzel nem nekem lesz jobb, hanem nekik. Nem tudom meddig bírom még megkímélni a fejét.
Szerencsére jól megtanultam főzni is. A falkaházban mindenki dicséri. Megfőztem mindent és a termet is feldiszítettük, remélem most már békén hagynak. Leülök az ágyamra és becsukom a szemem.
- Te még is mi a francot csinálsz? - Ront be az ajtón a legjobb barátnőm Diana. Bár ha ilyeneket csinál, akkor nem sokáig lesz az.
- Neked meg mi bajod van? Nem ismersz olyan szót, hogy magánélet? - Ki sem nyitom a szememet, csak hűvös hanggal jelzem felé, hogy ez nem az a hely ahova csak úgy be ronthat.
- Örülj, hogy az ajtó épségben megmaradt! - Vesz egy mély levegőt, mint aki most futott le 3 maratont és csinált végig 2 olimpiát.
- Ha az ajtóm megy, akkor te is! - Kinyitottam a szememet és a jéghideg tekintetemet a lelkébe fúrtam.
- Fejezd be ezt a nézést! - Úgy csinál, mint aki leporolja a ruháját, pedig egy szem kosz sincs rajta. - Mi a fészkes fenét fogsz felvenni? 2 óra múlva kezdődik a bál. - Mutat a melegítő öltözetemre.
- Farmert. - Ide hallottam, hogy az álla a padlón landolt.- A testvéred engem fog kinyírni. - Járkál fel-alá a szobában. Valaki nagyon frusztrált.
- Jobb mintha én tenném meg. - Forgatom meg a szemeimet.
- Minek nekünk ellenség...- Toporog egyik lábáról a másikra. - Hozok neked ruhát és cipőt te pedig felveszed! - Mutató ujjával felém hadonászik. Úgy néz ki mint egy anya aki megdorgálja a rossz gyerekét.
- Nem vagy az anyám! - Kiabálom utána, mivel kiviharzott.
- Még szerencse! - Hallom kiabálását a földszintről.
2 órával később egy fekete magassarkúval és fekete combnál felvágott ruhával vagyok gazdagabb. Legalább nem rózsaszínbe öltöztetnek. Diana kontyba akarta fogni a hajam, de mondtam neki, hogy akkor az övét kopaszra borotváljuk, így ezt elengedte. Kiengedte a hosszú barna hajamat, amibe apró hullámokat rakott. Úgy nézek ki mint valami romantikus film főszereplője.
- Ugye tudod, hogy bármikor megtalálhatod a párodat? - Simította végig a hajam. - 3 hónapja betöltötted a 18-at.
- Nekem nem kell társ. - Állok fel a székből karba tett kézzel. - Én vagyok magam legjobb társa.
- Ezt te sem hiszed el Kiara. - Mondja Diana miközben össze pakolja a holmiját.
- Nem kérdeztem a véleményed! - Morgok rá halkan.
- Én vagyok a legjobb barátnőd, tudom mire vagy képpes. - Megfogja a vállam. - Azt is tudom, hogy engem soha nem bántanál. - Néz a szemembe méz barna szemeivel. - Neked is meg kell találnod a boldogságot. - Felvette a cuccait és kiment a szobámból.
- Nekem nincs szükségem senkire! - Kivettem a fiókból az ezüst tőrömet és a combomra rögzítettem.
YOU ARE READING
A Szerelem néha öl
LobisomemEgy erős nőstény farkas, aki arra áldozta egész gyerek korát, hogy ő legyen az egyik legjobb harcos. Egy Alfakirály, akitől mindenki retteg. A világ legnagyobb falkája az övé és alatta van, az összes többi alfa. Ez a két ember egymás párjai lesznek...