bölüm16

48 11 6
                                    

Taehyung ve Jimin salondaki koltukta yan yana oturuyorlardı ikiside konuşmuyor gözlerini yerdeki halıya dikmiş tek kelime etmeden halının desenlerini izliyorlardı

"Doğru mu? Kurdumun söyledikleri doğru mu? birşey söyle" jimin hıçkırıklara boğulmuştu

Taehyung kolunu Jimin'i omzuna atıp kendine çekip sıkıca sarıldı

"Bilmiyorum"

Jimin Taehyung'un göğsünden iterek bağırdı "Nasıl bilmiyorsun beni delirtme nasıl bilmiyorsun insan kızının annesini bilmezmi?"

Bilmiyorum

"Lütfen Taehyung birşey söyle onun annesi kim"

"Bilmiyorum jimin gerçekten bilmiyorum onu bir sabah şirketin kapısında bulmuşlar bir sepet ile kapıya bırakılmış üzerinde sadece bir not varmış Kim Taehyung'un bebeği yazıyordu"

"Peki o not yani parmak izi yada yazı stilimden bile insanlar bulunabiliyormuş"

Taehyung başını iki yana salladı "hepsini denedik not el yazısıyla yazılmamıştı gazetelerden tek tek kesilmiş harflerin kağıda yapıltırılması ile yazılmıştı ne bir parmak izi ne DNA hiçbirşey yoktu her kim yaptıysa bulunmamak için ciddi çaba sarf etmişti"

"polisler, dedektifler,benim adamlarım, bağlantılarım aramadık yer bırakmadık bebek yani Eun en fazlabir haftalıktı doktor öyle söyledi çünkü göbek bağı hala üstündeydi bizde ülkede son bir haftada doğan tüm bebekleri araştırdık ama hiçbir iz yoktu kayıp bir bebek yada kaçırılan bir bebek yoktu yurt dışından ülkeye sokulan yasal yada kaçak yollarla bir bebek yoktu"

"Belkide evde doğdu "

"Hayır bebek hastanede doğmuş göbek bağındaki aparat sadece hastanelerde kullanılan türdenmiş"

"Peki sen yani  birlikte olduğun kişileri araştırdın mı?"

"Evet zaten çoğu tek gecelik ilişkilerdi" jimin başını öne eğmişti  bu neden canını yakmıştı ki

"Neyse, bence yani ben DNA testi yaptırmak istiyorum doğru olan bu değil mi?"

"Evet haklısın yani bende öyle yapmıştım insan kabullenemiyor tabi"

"Hayır ben kabullenmek için değil "

"Peki ne için" Taehyung Jimin'e döndü "ne için DNA testi istiyorsun bak  ne olmuşsa olmuş o benim kızım tamam mı? Tek gerçek bu Onu benden ölüm bile ayıramaz "

"Bırak kolumu ben biraz yalnız kalmak istiyorum" diyerek mutfağa ilerledi Taehyung arkasından gelmişti  Taehyung kapının pervazına yaslanıp jiminebakto "jimin bak şu an bir karar verme biraz sakinleşelim yani belkide kurdun sadece Eun'u sahiplendiği için öyle demiştir olamazmı?"

Jimin Eun'a mama hazırlayıp mutfaktan çıkarken Taehyung'un önünde durdu "yakında herşeyi öğreneceğiz "

Jimin Eun'un odasına girmiş kapıyı arkasından kilitlemişti beşiğin yanına gelip uyuyan bebeğe baktı "merak etme bebeğim ben yanındayım"

Jimin giyinme odasından yedek battaniye ve yastığı alıp koltuğa uzandı düşündü hatırlamaya çalıştı "omega bir şey söylüyor sonra susuyorsun şimdide  konuşsana" diyerek kurduna söylendi

Jimin bı düşüncelerle savaşırken uyuyup kalmıştı sonra boğulurcasına nefes nefese uyandı ne oluyor dedi uzanıp sehpanın üstündeki sürahiden bir bardak su doldurdu titreyen elleri ile bardağı güçlükle tutarak suyu içti boş bardağı sehpaya bırakıp arkasına yaslandı nefesini kontrol altına almaya çalıştı

BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin