"Açmayacak mısın?"
Jimin elindeki zarfa baktı sonra pusetindeki bebeğe baktı Eun kendisine bakan Jimin'e bakıp çığlık attı ellerini uzatıp kucağına gelmek istedi
Jimin ve Taehyung salondaki koltukta yan yana oturmuşlar jimin'in elinindeki zarfa bakıyorlardı zarfta DNA raporu vardı
Jimin zarfı sehpaya bırakıp Eun'u kucağına aldı bebeğin yanağına öpücük kondurdu " hayır açmayacağım" dedi " o zarfta ne yazıyor benim için hiçbir önemi yok önemli olan Eun, onun duyguları ve o beni seviyor bende onu seviyorum gerisinin önemi yok o test negatif bike olsa ben onu yine severim"
Taehyung uzanıp zarfı aldı "ama ben bilmek istiyorum yani bence bilmeliyiz yarın öbür gün birisi kapıyı çalıp kızımı almaya geldim derse ne yapacağız"
Jimin Eun'a sıkıca sarıldı "aslında haklısın hadi aç zarfı dedi"
Taehyung zarfı açtı içindeki kağıdı çıkarıp okudu
Jimin "ne oldu söylesene ne yazıyor negatif mi?"
Taehyung kağıtta yazılanları yüksek sesle okumaya başkadı
"Hayır bebek Kim Eun'dan alınan örnekler ile Park Jimin'den alınan örnekler incelenmiş DNA eşleştirilmesine bakılarak Park Jimin'in %99,99 ihtimalle bebeğin biyolojik babası olduğu anlaşılmıştır işte böyle yazıyor "
Benim bebeğim jimin fısıldadı Eun'a baktı gülümsedi " bebeğim benim ben nasıl olurda seni unuttum o nasıl bir ilaçtıda bana seni unutturabildi ben özür dilerim ben kötü bir babayım" dedi
Taehyung Jimin'e sarıldı jimin Eun'a sarılıyor Taehyung'ta ikisine de aynı anda sarılıyordu " sen kötü bir baba değilsin kötü baba olan başkası ama herkes yaptıklarının bedelini ödeyecek senin gözğnden akan yaşlarında kızımın gözğnden akan yaşlarında hesabını soracağım ona "
"Önce ben onunla konuşmalıyım bana tüm bunları neden yapmış öğrenmeliyim "
Jimin ayağa kalktı bir an önce hazırlanıp gideyim diyerek kucağında Eun ile birlikte odasına doğru ilerledi Taehyung "Eun'u bırak" dediJimin başını iki yana salladı "hayır bırakamam yeterince ayrı kaldık arayı kapatmamız gerek ondan bir saniye bile ayrı kalamam, hem ben olmazsam ağlar"
"Ama güvenli değil "
"Onun için en güvenli yer annesinin yanı merak etme ben nefes aldığım sürece ona kimse dokunamaz"
"Ama dokundu yine dokunmalarını istemiyorum "
"Lütfen üzerime gelme bak ne oldu bilmiyorum ama sen sürekli beni suçluyorsun yada bilmiyorum ben öyle hissediyorum "
"Ben seni suçlamıyorum kızımı doğar doğmaz bir çöp gibi sokağa bırakan adamın yanına göndermek istemiyorum hepsi bu"
"Bende kızımdan ayrı kalamam diyorum"
"Bu güne kadar nasıl kaldıysan yine öyle kalabilirsin "
"Saçmalama sanki isteyerek ondan ayrı kaldım"
Jimin'in sesi kırgın çıkmıştı arkasını dönüp bebek odasına ilerledi Eun'un altını değiştirdi üzerini giydirdi yanına yedek kıyafet ve bez koyduğu çantayı koluna asıp odadan çıktı Taehyung kolunda bebek çantasını görünce beyninden vurulmuşa döndü "bu da ne diye sordu sen kızımı götürüyorsun"
"Saçmalama istersen yedek kıyafet koydum o kadar"
Taehyung " peki o halde bende sizinle geleceğim" dedi
"Olmaz bak tatsızlık olsun kavga çıksın istemiyorum sadece konuşacağım"
"Tamam ben arabada beklerim"
"Taehyung lütfen bana güvenmen gerek hem istesemde Eun'u kaçırıp götüremem senin gibi güçlü bir adam iki adım atmadan beni bulur öyle değil mi?"
"Evet öyle ama Jimin gitmesen olmazmı sen bu kapıdan her çıktığında benim canım yanıyor boşver ne olmuşsa olmuş yaşanmış bitmiş şimdi birlikteyiz gerisinin hiçbir önemi yok böyle iyiyiz başka birşeye inanma"
Jimin çantayı yere koydu "tamam gitmem o zaman ama bir gün mutlaka babamla yüzleşeceğim_
"Tamam bir gün ama bu gün değil "
Jimin Taehyung'a bakıp tamam dedi Eun kucağında esnediğinde "uykusu geldi galiba biz uyumaya gidiyoruz" dedi
Jimin Eun'un pijamalarını giydirmiş kendi odasında yatağa uzanmışlardı Eun jimin'in kokusu ile hemen uykuya dalmıştı jimin huzurla onu izliyordu tabi kapı hızla açılana kadar jimin yerinden sıçradı panikle ne oldu diye sordu
Taehyung nefes nefese" bebek odası boştu neden onu yatağına yatırmadın"
Jimin Eun'un yanından kalkıp düşmemesi için iki tarafına yastık koyup sonrada Taehyung'un kolunu tutup odadan birlikte odadan çıktılar jimin salona ilerledi Taehyungta arkasındaydı jimin kollarını göğsünde birleştirdi
"Sen neden hala evdesin neden işe gitmiyorsun dur ben söyleyeyim çünkü bana güvenmiyorsun kızını kaçırmamdan korkuyorsun değil mi?"
"Evet birden bana yakın davranmaya başladın üstelik artık DNA raporunda var velayet davası açsan kazanırsın mahkeme bebeğin vasisi olarak benim gibi bir mafya yerine seni seçer buna eminim"
Jimin başını iki yana sallayıp gülerek "sana inanamıyorum sen ciddimisin kafanda neler kurdun böyle "
"Yalan mı? "
"Yalan ben gitmek istemiyorum ben..."
"Sen ne istiyorsun gitmene izin veremem onun dışında ne istersen yapmaya hazırım söyle yeter"
"Ben birşey istemiyorum hayatımıza aynen devam edelim bir kağıt parçasının bizi etkilemesine izin vermeyelim "
"Ayni şekilde öyle mi? O nasıl olacak bizim ilişkimiz olmuş sen hamile kalmışsın bebeğimiz var ve tüm bunlara rağmen hiçbir şey olmamış gibi mi davranalım"
"Evet aynen öyle yapalım herşey çok hızlı gelişti öyle değil mi? Bence biraz zamana ihtiyacınız var akışına bırakalım bir birimize biraz zaman tanıyalım "
Taehyung başını öne eğdi" olmaz dedi ben akışına bırakmak istemiyorum ben artık hayatımda belirsizlik istemiyorum bu gün düşün sana sabaha kadar zaman veriyorum ya burada bizimle kalmaya devam edersin yada sabah eşyalarını toplayıp git bir dahada karşımıza çıkma "
Jimin cevap vermedi peki diyerek odasına yöneldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby
FanfictionYer altı dünyasının korkulan ismi alfa Kim Taehyung'un kalbi sadece bebeği için atıyordu tabi şimdilik