Bu bölümde bol bol yorum bekliyorum lütfen beni yalnız bırakmayın. Hüngür hüngür ağladığım bir bölümle sizlerleyim sizi seviyorum
Bundan önceki bölümü okumayı unutmayın bugün iki bölüm attım 🥲
Perşembe/part 2
"Duygusuz,zorba,kaba, şerefsiz ve sevgisiz birinden işte."
Jungkook bir an duvara çarpmış gibi hissettiğinde kalbinin kırılmasına engel olamadı. Bu sözleri başka birinden duysa şimdiye hastanelik ederdi. Ama Taehyung'u daha fazla üzmek istemiyordu.
İkisi de sessiz bir şekilde yemeklerini yerken Jungkook alçak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Her zaman böyle değildim."
"Nasıl?"
"Duygusuz, zorba,kaba, şerefsiz ve sevgisiz."
Taehyung ne diyeceğini bilemediği için sessiz kalırken Jungkook yeniden konuştu
"Ben 6 yaşındayken annemle bir alışveriş merkezine gitmiştik. Markette almak istediğim bir oyuncak vardı. Böyle minik, tatlı bir peluş tavşan."
Taehyung, Jungkook'un bunları anlatırken gözlerinin dolduğunu fark etse de devamını merak ettiği için dinlemeye devam etti.
"Tam alışveriş merkezinden çıktığımızda ve arabaya bindiğimizde tavşanı orada unuttuğumu fark ettim.
Anneme o tavşan için ısrar ettiğimde annem sırf benim yüzümden arabadan çıktı ve yolun karşındaki alışveriş merkezine gitti.
Ama dönemedi elindeki tavşanla yolun ortasında öylece tırın altında kaldı. Bu hayat benden anne sevgisini aldı ve annesiz kaldım."
Taehyung duydukları ile yutkunamadı.
"Jungkook-"
"Babam annemin ölümünden her zaman beni sorumlu tuttu.
Ama sana bildiğim bilmediğim bütün dinlerde yemin ederim ki ben böyle olmasını istemezdim
taehyung ben gecelerce o evde annesizlik ve babasızlığı yaşadım, annemin yerinde olmak için tanrıya yalvardım."
Jungkook'un gözünden akan yaşlar piknik örtüsünü ıslattıkça taehyung'un canı acıyordu. Jungkook'un acısı için canı acıdı.
"Ortaokuldayken her veli toplantısında yanlız kalırdım. Birgün babam parmağında bir yüzük ve kolunda bir kadınla döndü eve üvey annem."
Annem lafından sonra derin bir iç çekerek gökyüzüne baktı Jungkook. Taehyung daha fazlasını dinlemek istemiyordu. Bunları anlattıkça daha fazla acı çekmesini istemiyordu. Şu an sadece ona sımsıkı sarılmak istiyordu. Ama Jungkook anlatmaya devam etti
"Üvey annem benimle çok ilgileniyordu. Başlarda bana olan ilgisi beni çok mutlu ediyordu. Çünkü ben hayatımda 6. Yaşımdan sonra hiç sevgi görmedim.
Senin de dediğin gibi sevgisizdim. Benimle gereğinden fazla ilgileniyordu. Bana normal olmayacak şekilde dokunuyordu. Ama ben o zaman çocuk aklımla bu dokunuşları normal zannediyordum.
O zamanlar beni hep öpüyordu. Ben her annenin çocuğuyla öpüştüğünü zannediyordum taehyung."
Bu son cümle bardağı taşıran son damlaydı. Taehyung gözyaşlarını tutamayarak Jungkook ile ağlamaya başladı. Jungkook'un bedenini kolları arasına alarak sımsıkı sarıldı. Kaybetmekten korkarcasına sarıldı.
"Bu dokunuşları beni çok rahatsız ettiği için bunların hepsini babama anlattım. İnanmadı Taehyung inanmadı. Babam oğluna değil o kadına inandı.
Artık o kadından uzak durmak için her yolu denemeye başlamıştım. Okula gitmek dışında odamdan çıkmıyordum. Odamın kapısını değiştirdim ve anahtar sadece bende vardı.
Babam da o kadının bana olan ilgisini öğrendi ve ondan boşandı. Ama hayır benim için değil kadın babamla birlikte cinsel ilişkiye girmek istemiyordu sırf bu yüzden kadından boşandı. O oruspu kadın kendisini değil de beni istiyordu diye gecelerce beni dövdü."
Taehyung konuşamıyor ve Jungkook'un kolarında hıçkırıklar içinde ağlamasına dayanamıyordu. Onun çektiği acıları öğrendikçe kalbinde hissettiği hançer darbelerinin nedenini anlamıştı. Jeon Jungkook'a aşıktı.
"Ortaokuldayken Bogum adında birinden hoşlanıyordum. Ondan önce hep düz olduğumu zannediyordum. Ama onu görünce hormonlarım tavan olmaya başladığında ve aynı şeyi sevgili olduğum kızlarda da hissettiğimde bisexual olduğumu anladım.
Bir gün duygularımı Boguma açtığımda beni bütün okula rezil etti. Tüm okulda hatta ve hatta tüm busanda gay damgasının getirdiği bütün dayakları yedim.
Kimse benimle arkadaş olmuyordu bir kişi dışında, Jimin. Evet Park Jimin dışında kimse bana yaklaşmadı. Onunla arkadaş olduğumda çok yanlızdım. Benim tek ailem jimindi Taehyung.
Jimin'in ailesi hayatımda gördüğüm en iyi kalpli insanlardı. Benim babam kendi oğlunun bisexual olduğunu öğrendiğinde psikologlara götürürken jimin'in Anne babası jimin'in sonsuza dek arkasında duruyordu."
Sevdiğini anladığı adam kollarında ağlarken taehyung'un hissettiği tek duygu çaresizlikti sevdiği adamın canı acırken hiçbir şey yapamamanın getirdiği çaresizlik.
"Şimdi sen bana söyle taehyung annesiz kalmış, babası tarafından sevilmeyen ve tacize uğramış, yönelimi yüzünden aylarca hem fiziksel hem de ruhsal zorbalığa uğramış biri içindeki insanlara karşı büyüyen nefreti nasıl dışarı çıkarabilir?
Evet bu anlattıklarımın hiçbiri senin gibi masum insanlara uyguladığım zorbalıklar için bir neden değil. Ben seni tanıdıkça içimdeki nefreti baskılamayı öğrendim taehyung. Beni affet demiyorum ama nolursun beni anla taehyung."
Taehyung o an sornadan asla pişman olmayacağı bir şey gerçekleştirdi. Kollarında hıçkırıklar içinde ağlayan bedenin iki yanağını avuçları içine alarak kafasını yukarı kaldırdı. Yüz yüze geldiklerinde bir an bile beklemeden dudaklarını karşısındaki kırmızı dudakların üzerine kapandı.
Jungkook'un gözleri ani şokla sonuna kadar açılsa da hızla kendine gelerek Taehyung'un öpüşüne karşılık verdi. Bu şehvetin aksine sevgi dolu ve yavaş bir öpüşmeydi. Jungkook'un eli taehyung'un yanağını bulduğunda karşısındaki oğlanın alt dudağını emerken yanağını okşamaya başladı.
Nefes almak için dudakları birbirlerinden ayrıldığında taehyung derin bir nefes alarak konuştu.
"Kimse seni sevmesede bile ben seni seveceğim Jeon Jungkook."
"Sende benden gitme Taehyung."
❤️
Biliyorum arkadaşlar bir insanın zorba olması için hiçbir gerekçe yoktur
Ama biliyorsunuz ki bazı insanlar yaşanmışlıkları yüzünden kendi acılarını unutmak için çevresindeki insanlara acı çektirmek ister.
Bu psikolojik bir rahatsızlıktır.
Jungkook çok acı çekti arkadaşlar. Bir nevi çevresindeki her şeyden ve herkesten nefret ettiği için geçmişinin intikamını almak istiyor.
Bu duygular hareket ettikçe çevresindeki birçok kişi bu nefret duygusundan nasibini aldı. O kişilerden biri de Taehyung
Lütfen Jungkooku anlamaya çalışın.
Sizleri seviyorum ben gidiyorum 🥰💞
By by 💙🤍💜
🏇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALAK//Taekook
FanfictionKim Taehyung okulda yaşadığı zorbalıklardan bıkmıştı. En çok ta kendisine zorbalık yapan grubun başı Jeon Jungkook'tan bıkmıştı. Texting