4.časť

7 0 0
                                    

Pravá láska / Falošná láska / Zlý svet / Dobrý svet/ Dospievanie chlapca na muža a prečo hrajú počítačové hry

Téma dalšiej časti očom budem písať ,
milé dámy a ženy a dievčatá.

Je o pravej láske - táto láska je jedinečná , ako to začne no stretnú sa dva pohľady dáme to na oči 👀👀 on sa pozrie na ňu ona na neho , ak všetko klapne a tak sa im očiach zabliská , je to ako keď padne hviezda do oka také niečo 🫢🥴 .
Tu tý dvaja sa musia navzájom spoznať aby mali prepojenie dušiach ,  potom začne konverzácia čo majú každý rád aké záujmy , hlavne za 1- komunikácia  2- zájomne porozumenie , 3- hovoriť pravdu , 4- prejavovať svoje city/túžby 🫣😄 5- nesklamať si , 6- neponižovať  sa navzájom , 7- byť verný , 8- pomahať si . To bola pravá láska .

Falošná láska - Dievča alebo chlapec sú toxický vo všetkom , neopetovanie tomu druhému , robia všetko negatívne zle sa spravujú , stoho druhé si urobia len samozrejmosť , zneužiju ho len pre vlastné dobro 🤡😡😡🤬🤬 . Nemá rád ženy a dievčatá čo sa spravujú takto druhým osobám .

Zlý svet -  Toto je len vo vašej hlave ako si urobíš tak máš , všetku negativitu si berieš zo sebou .
Na všetko sa pozeráš z odporom voči sebe .
Nemáš sa rád necítiš sa dobre vo svojom tele , chceš len zle robiť .
Je to všetko jedno . Na všetko kritizuješ . Toto nie si ty ale tvoje druhé ja . 🫤☹️🙁😡 Niekto ti silno ublížil .

Dobrý svet - Super toto mám najradšej
Za všetko čo robíš dobré sa ti to vráti v pozitívnej energie , máš sa rád , z rodinou chodievaš na výlety , si usmievajúci človek , ľúbiš ľudí tak aký sú nesúdiš ich podľa vzhľadu či povahy , rád/a sa usmeješ na sympatického chlapa/ca len ak ti je sympatický , nespraváš sa toxický/á , chceš len to dobré . A takto by to malo býť 👍🏻😉😏🫠 .

Dospievanie chlapca na muža a prečo hrajú počítačové hry - toto je otázka pre vás dievčatá a ženy ?

Tak idem na to prečo chlap a chlapec od veku 21+ do 30+ hravá počitačové hry a nehľadá novú a lepšiu ženu alebo dievča ktoré ho naplní novou láskou znovu neskúsiť niečo viac 😥.

Ak mi na toto odpoviete správne !! ,, tak ja vyberiem kamoša ktorý je sám už dobrý rok aj pol  čo sa snaží o dobrý vzťah a nevyšlo mu to kvôli tomu že má dobré srdce .

Video - Vladis: Čas bojovať

Ďakujem za váš čas a čakám odpovede aj komentáre 🔥✌🏻😁 .

Láska ma viac slov Where stories live. Discover now