"Cansu abartmasan mı?"
Cansu'nun söylediklerini dinlerken gözlerimi devirdim ve çayımdan bir yudum aldım.
"Güzelim çocuk stalklamış seni, belli ki aklındasın."
"Bilmiyorum, şu an bunları düşünmek istemiyorum."
Telefonun diğer tarafından Cansu'nun derin bir nefes aldığını işittim. Ne yapmaya çalıştığımın farkındaydı ve bana kızdığını hissediyordum. Elimde olan bir şey değildi, kendimi geride tutmak zorundaymışım gibi hissediyordum.
"Sende onun hikayesine bak."
"Ne?"
Cansu'nun bir anda söylediği şey ile şaşırmıştım. Benden gerçekten bunu istiyor olamazdı, yapamazdım ki.
"Kızım duydun işte, sende onun hikayesine bak."
"Cansu saçmalama hayatta yapmam."
Bıkkın bir sabır dileme faslından sonra Cansu telefona doğru fısıldadı.
"Ne yaptığını anlıyorum, kendi içinde haklısın da ama duygularına biraz olsun müsade et Lara. Emin ol sana da iyi gelecek."
Sıkıntıyla ofladığım zaman kafamda bir ton şey dönmeye başlamıştı, arkadaşım iyiliğimi istiyordu farkındaydım ama bu dışardan gözüktüğü kadar kolay değildi benim için.
"Peki tamam düşüneceğim, hadi sende oyalanma daha fazla. İyi tatiller birtanem."
"Gelişmeleri bekliyorum haberin olsun. Öpüyorum seni aşkım."
"Bende."
Ardından telefonu kapattım ve başımı mutfak masasına yatırdım. İtalya'dan döneli 1 hafta olmuştu ve Atilla'yı 1 haftadır görmemiştim, görmeyi beklemek saçmalıktı zaten.
Onun haricinde konuşmamış ya da karşılaşmamıştık. Yeni bir albüm yayınlamıştı ve şu an tüm platformlarda her şarkısı listenin en başında yer alıyordu.
Merak edip bende tüm albümü dinlemiştim, çoğu tarzım olmasa da içlerinden bir tanesi oldukça hoşuma gitmişti, neredeyse her gün açıp dinliyordum.
Elim az önce kapattığım telefona tekrar gittiğinde spotifya girip Her Nerdeysen şarkısını açtım ve başımı tekrar masaya yasladım, bu müzik gerçekten güzeldi.
Aklımdan tonla düşünce geçerken hikayeme baktığı gerçeği tekrar zihnime düşmüştü. Dün kendi fotoğrafımı story atmıştım ve Atilla birkaç saat içinde hikayemi görüntülemişti.
Ne amaçla baktığını da anlamamıştım, konuşmak isteseydi yanıt verirdi diye düşünüyordum ama yanıt vermemişti ya da beğenmemişti. Belki eli çarpmıştır deyip geçiştirmek en saçma ve aynı zamanda beni en yormayacak bahaneydi şu an.
Şarkı çalmaya devam ettiğinde eşlik ederek telefonuma uzandım ve instagramdan fake hesabıma girdim. Atilla'nın attıklarına buradan bakıyordum.
Şarkılarıyla ilgili birkaç kısa paylaşım dışında hiçbir şey yoktu, takipçisi her saniye artıyor, başarısı hızla ilerliyordu.