rollen

46 2 0
                                    

dit zijn de rollen uit het verhaal .


Nour: Mooi , Lief en behulpzaam meisje met een prachtige stem. Is lid van de meidengroep TP4Y.

Sterre: Mooi,lief, aardig, soms een beetje druk en raar maar wel leuk meisje met een prachtige stem. Is lid van de meidengroep TP4Y en is de vriendin van Jai van de boyband B-brave.

Amber: Mooi,lief,grappig meisje met een super mooie stem. Is lid van de meidengroep TP4Y.

Zoe: mooi,lief,vrolijk,grappig meisje en is altijd in voor een grapje met een hartstikke mooie stem. Is lid van de meidengroep TP4Y en is de vriendin van Cassius uit de boyband B-Brave.

Samuel: lief,knap, stoer en een zorgzame jongen. is lid van de boyband B-Brave. En gaat veel om met TP4Y.

Jai: Grappig, Lief, Knap en een aardige jongen en is het vriendje van Sterre. Is lid van de boyband B-Brave.

Kaj: Lief, altijd vrolijke jongen en houd van grapjes. Lid van de boyband B-Brave en gaat veel met TP4Y om.

Cassius: Aardig,relaxte,vrolijke jongen. Houd van dansen en is het vriendje van Zoe. Is lid van de boyband B-Brave.

Dioni: grappige,drukke,vrolijke en positieve jongen. Is lid van de boyband B-Brave en gaat veel met TP4Y om.

Joanne: beetje onzeker,lief en een gezellig meisje. houd van zingen en draagt vaak rokjes en blousejes. en is de vriendin van Samuel

Azra: lief en aardig meisje. houd erg veel van dansen en is de vriendin van Kaj.

Shyenne: Lief, aardig en kan met iedereen opschieten. Ze heeft bruin haar en bruine ogen. ze draagt vaak stoere kleding en is de vriendin van Dioni.

Luisia: beste vriendin van Nour. Houd van zingen en dansen en is opgegroeid in een pleeggezin.

Vila: beste vriendin van Sterre. Vrolijk,druk en soms gek. bruin krullend haar, bruine ogen en draagt een bril. houd van zingen,dansen en tekenen.

Lieke: beste vriendin zoe. stoer, rustig meisje. draagt stoere kleding en veel make up.

Alysha: beste vriendin amber. verlegen meisje. houd van paardrijden.

Touria: badgirl. kan lief zijn maar meestal niet. draagt graag een jeans broeken met truien of korte mouwen t-shirts.





tp4y on tourWhere stories live. Discover now