Tijdens een tussenuur
1. Ga de stad in en koop een ijsje! Lekkerrrrr en verfrissend als het heet is.
2. Werk alvast wat vooruit. Dan heb je die middag verder niets meer te doen! Ik snap dat dat niet gelijk datgene is wat je meteen zou doen 😂
3. Als het echt heet is: ga met je klas naar buiten en doe een watergevecht 💪🏼
4. Voor in de winter: doe een sneeuwballengevecht!💪🏼💪🏼
5. Doe Durf of de Waarheid met je vrienden (of een ander spel als je dat bij je hebt)
6. Klets met je vrienden!! (Eigenlijk doe ik dat de hele dag op school maar goed😂) Het is wel super gezellig vind ik. Kan ook met andere klasgenoten natuurlijk alleen probleem als je een tussenuur hebt is iedereen ergens anders. Bij mij op school is dat anders dan mogen we niet weg dan moeten we in een speciaal gebouw zitten en "huiswerk maken" uche uche.
7. Ga naar buiten en ga bv voetballen of wat dan ook.
8. Shoppen!!!! Ja i know je hebt maar een uurtje maar toch. Je kan ook naar de dichtsbijzijnde supermarkt en dan wat lekkers kopen 😋 (bij mij is dat 100 meter 💪🏼✌🏼️)
9. Kijk een film op je Ipad/laptop of wat je ook in de buurt hebt.
10. Chillennnn (en kletsen). Als je iets lekkers hebt is het nog leuker 😏Tijdens de les
1. Teken!! Maakt niet uit waar! Bv op je boekenkaft (pimp je ook gelijk je boeken😉), in je schrift, op de tafel, weet ik veel waar.
2. Speel een game op de mobiel/Ipad. Maar wel stiekem, anders krijg je je apparaat niet terug 😂😓
3. Klets (zachtjes) met je klasgenoten. Gewoon leuk om te doen als je je verveelt.
4. Speel kruisje rondje of galgje.
JE LEEST
Ideeën voor als je je verveelt
De TodoIk heb het echt heel vaak: je vervelen in de vakantie of op een vrije dag. Dan heb je juist zo veel tijd en dan weer je niet hoe je die moet besteden!Hier ideeën die je misschien van je verveling afhelpen!