ភាគ18 : បងខុសហើយ!!

93 8 0
                                    


*In the morning 🌅*

Ping : អូនទៅរៀនហើយណា បងសម្រាកទៅចាំមើលអូនសគ្រូចេញមកផ្ទះមុន !!!

Meen. : មិនបាច់ទេអូននៅរៀនទៅបងឥឡូវធូរស្រាលច្រើនហើយមិនបាច់បង្ខំទេ តាមសម្រួល លឺទេ?

Ping : តែអូនមិនចង់ទុកបងម្នាក់ឯងទេចង់មើលថែបងវិញ!!!

Meen : ទៅរៀន!! លឿនឡើង ...បងអោយពួកនោះចាំដឹកអូនទៅសាលាណា កុំបាច់ដើរទៅអីបងមិនចង់អោយអូនហត់ទេ!

Ping : ចឹងក៌បានដែរណា.. ( គេក៌អោនទៅថើបបបូរមាត់របស់Meenបន្តុចហើយក៌ចេញទៅរៀនបាត់។ ចំណែក Meenវិញពេលនេះទោះបីរជាឈឺកាយក៌មិនឈឺដែរបើsweetម្លឹងៗ )

+In the school 🎒🏫

Han : ping ល្ងាចនេះឯងទៅដើរលេងជាមួយពួកយើងម៉ាភ្លេតអត់?

Nin : នឹងហើយ ទៅជាមួយគ្នាម្ដងទៅ យើងខានជុំគ្នាយូណាស់ហើយន៌!!

Ping : មិនមែនមិនចង់ទេ តែខ្ញុំទាន់ទំនេរទេល្ងាចនេះ ចាំលើកក្រោយបើមានឪកាសចាំខ្ញុំទៅណា កុំខឹងណា !

Han : មួយរយះនេះឯងមិនសូវមានពេលរហូតចឹង ឯឯធ្វើអីមែន??

Ping : គឺ!! សង្សារខ្ញុំឈឺ ខ្ញុំត្រូវទៅមើលថែគាត់សិនណា សទោសណាមិនមែនចង់ប្រកែកពួកឯងទេ មកពីឥឡូវគាត់មិនស្រួលខ្លួនខ្លាំង

Han : អូរ!! តាំងពីមានស្នេហាមកឥឡូវរវល់ខ្លាំងណាស់ន៌!!!! ហេតុតែខ្ញុំគ្មានស្នេហា!!

Nin : ចុះយើង?? 😆

Han : ស្អីk'nin ? មិត្តដឹងមិត្តកឆ្លងដែនវើយ !! ...

Nin : ក៌បានៗ ..

Ping : ណាស់ហើយកុំអោយថាខ្ញុំគ្មានពេលអោយពួកឯងសោះ ផ្លូវទៅផ្ទះខ្ញុំមានគេលក់របស់ញ៉ាំខ្លះចាំដើរទៅវិញចូលលេងបន្តិច!!

Han : ចឹងក៌បានដែរ!!!

*Skip...បកមកមើលmeenនៅឯភូមិគ្រឹះនេះវិញ បន្ទាប់ពីបាយព្រឹករួចហើយកត៌កមកអង្គុយលើគ្រែទាំងទឹកមុខស្រពាប់ស្រពោនហាក់បីដូចជាមានអារម្មណ៍មិនសប្បាយក្នុងចិត្តនឹងមានទុកកង្វល់លើរឿងបងប្រុសរបស់ Ping ។ គេក៌ដកបារីយកមកជក់ម្ដងទៀតទាំងខ្លួនកំពុងឈឺ។ )

Meen : តើបងត្រូវកុហកអូនរហូតមែនទេ??? តើត្រូវធ្វើម៉េចទៅ!! បងមិនចង់អោយអូនឈឺចាប់សោះតែបើអូនដឹង ច្បាស់ណាស់អូនប្រាកដជាខឹងស្អប់បងមិនខាន!! ! ( គេបន្តជក់បារីអស់មួយដើមចូលមួយដើមជាមួយអារម្មណ៍ធុញថប់ )

រឿង : អន្ទាក់ស្នេហ៍ម្ចាស់បំណុល!😈✊🏻Where stories live. Discover now