Part4:មិនអោយទៅ!

44 1 0
                                    

    ថ្ងៃស្អែកឈានចូលមកដល់ ដោយសារតែហេអុីនជាបុគ្គលិកថ្មីដូច្នេះអេលឡាដែលអ្នកលេខាជេយ៍បានដាក់ការងារជាច្រើនអោយនាងធ្វើ ណាមួយថ្ងៃនេះបានកិច្ចប្រជុំច្រើន ដូច្នេះជេយ៍មិនសូវមានពេលដើម្បីតាមអានហេអុីននោះទេ.

     ហេអុីនបានបន្តធ្វើការរហូតដល់ពេលយប់ដៅមិនបានញាំអ្វីចូលពោះសូម្បីបន្ទិច.នៅតាមផ្លូវពេលត្រលប់មកវិញ ក្នុងតាក់សុីហាក់ដូចជាស្ងាត់ចម្លែក.

"លោកពូ...ខ្ញុំគិតថាដូចជាខុសផ្លូវហើយ..."ឡានបានបត់ទៅជ្រុងម្ខាងដែលផ្ទុយពីផ្ទូវទៅភូមិគ្រិះ

"អ៎..នេះជាផ្លូវកាត់"ពូតាក់សុីបន្តបើទៅមុខបន្ត តែវាដូចជាស្ងាត់ទៅៗ ទើបហេអុីនសម្រេចចិត្តខលទៅជេយ៍

  ងឺត!!!
  ឡានខ្មៅទំនើបដែលនាងអាចស្គាល់យ៉ាងច្បាស់ថាជាឡានរបស់ជេយ៍បានវ៉ាមកពាំងមុខឡានតាក់សុី.អម្បិញមិញខំតែភ័យព្រោះមិនឃើញនាយលើកទទួលទូរស័ព្ទ តាមពិតនាយក៏បារម្ភពីខ្លួនដែរ.

រាងតូចមិនចាំយូររហ័សបើកទ្វារឡាន ហើយរត់ទៅរកជេយ៍.
"ចាហ្វាយចង់ធ្វើយ៉ាងមិចទៀត?"ថេសាន

"សម្លាប់វាចោលទៅ!"និយាយចប់នាយអូសដៃរាងតូចចូលឡាននិងបើកចេញទៅ

_______________Skip_______________

   ថ្ងៃថ្មីបានមកដល់ ពួកគេទាំងពីរបានទៅធ្វើការតាមធម្មតា តែថ្ងៃនេះហេអុីនមិនសូវមានការងារធ្វើប៉ុន្មានទេ.

"សួស្តី អូនហេអុីន..."ប៊ីដែលជាអ្នករួមការងាររបស់ហេអុីនបានមកនិយាយជាមួយ

"សួស្តីបងប៊ី...បងមានការងារចង់អោយខ្ញុំជួយហេស៎?"

"No no...មកគ្រាន់តែចង់បបួលអូនទៅក្លឹបល្ងាចនេះនឹងណា មានគ្នាយើងទៅច្រើនណាស់ បើអូនមិនទីស្តាយក្រោយហើយ"

"....ចាំមើលសិនបង បើខ្ញុំទៅចាំខ្ញុំប្រាប់"

     +ផ្ទះ

      ក្រោយពីបញ្ចប់ការងារនៅក្រុ៊មហ៊ុនជេយ៍ក៏បានបន្តការងារនៅផ្ទះថែមទៀត.

   តុ!តុ!

"ចូលមក!"ជេយ៍និយាយទាំងដៃកំពុងវាយតួអក្សរលើកុំព្យូទ័រមិនឈប់"អូនមានការអីហេស៎?"

"ខ្ញុំចង់សុំលោកទៅក្លឹបជាមួយបងប៊ី"

"មិនអោយទៅ!"

_______________Skip_______________

"ចាំតែខ្លាចតើ"
ពេលនេះហេអុីនបានមកដល់ក្លឹបបាត់ទៅហើយ ព្រោះតែជេយ៍រវល់តែនឹងការងារទើបនាងមានឱកាសចាកចេញមកខាងក្រៅបែបនេះ.

     មួយសន្ទុះក្រោយមក....

"យើងគិតថាមានអ្នកមើលមកឯង..."ប៊ីនិយាយទាំងស្រវឹងព្រោះគេឃើញមានបុរសម្នាក់ដែលអង្គុយទីងងឹតមើលមកហេអុីនមិនឈប់

"ចប់!"

និយាយរួចនាងក៏សុំលាត្រឡប់ទៅផ្ទះមុនគេព្រោះតែពេលនេះមានភ្នែកមួយគូរសម្លឹងមកទាំងកំណាចមកប៉ះខ្លួន.នៅខាងក្រៅក្លឹប ជេយ៍បានចាប់ទាញដៃហេអុីនចូលទៅក្នុងឡាននិងបើកចេញទៅផ្ទះដោយមិននិយាយអ្វីសោះ.

     +ផ្ទះ

     នាយចាប់បោះហេអុីនទៅលើគ្រែមួយទំហឹងនិងលើងទៅទ្រោមលើនាងអស់កម្លាំង.

"អូនគិតថាបងមិនដឹង?"នាយយកដៃចាប់ចង្ការរាងតូចអោយសម្លឹងមើលខ្លួន

"សុំ...សុំទោស"

"សុំទោសចឹងឬ?...មិនគិតថាចង់សុំទោសតាមវិធីផ្សេងទេ?"នាយញញឹមចុងមាត់ និងចាប់ផ្តើមរុលដៃដោះឡេវរ៉ូបយឺតៗ

"កុំធ្វើបែបនេះអី!...វាមិនល្អទេ"ហេអុីនយកដៃទប់ដៃរបស់ជេយ៍

"មិនល្អត្រង់ណា?...កុំនិយាយច្រើន ចាំតែថ្ងូរអោយមកស្តាប់ទៅបានហើយ"

"អត់...អ៊ុប"និយាយមិនទាន់ចប់ផង ក៏ត្រូវបំបិតមាត់ដោយមាត់របស់ជេយ៍បានគ្របដណ្តប់មកលើមាត់របស់ខ្លួន.

                      ..............







ភិរិយាកំហូច(ចប់)Where stories live. Discover now