16 év telt el azóta, hogy a Snecik legjobb barátja JJ Maybank meghalt, vagyis megölték...
Megtaláltak a haverjuk gyilkosát, harcoltak és végül ők győztek, a koronát megtaláltak, próbáltak ezáltal vissza hozni JJ-t, de úgy látszik túl késő volt már. Nagy nehezen mind eltudták fogadni, kivéve két snecit, John Booker Routledge és Kiara Carrera. Ahogy mondtam eltelt 16 év, Sarah-ék egy csodálatos fiúval gazdagodtak, a legjobb barátjuk tiszteletére JJ-nek nevezték el, Jackson James Routledge.
Időközben Cleo-nak es Pope-nak is lettek gyerekeik, Caleb és Olivia Heyward. Kie kitartott JJ mellett azóta se lett senkije, ő hűséges a barátjával, akkor is, ha már ő nincsen.~JJ Routledge szemszöge~
Egy hét és nyári szünet, a haverokkal délután elmentünk sörözni Caleb Heyward-al és Henry Cameron-al, aki igaz, hogy a flúgos iskolába jár, de tök jobba lettünk vele, Henry hajójára mentünk, és az apjától loptuk a söröket.
-Nyáron mit csináltok?-kérdezte Caleb.
-A nagy semmit. Egész évben dolgoztunk, suliban, suli mellett.-számoltam.-Jár nekünk is a lazítás.
-Gondolom klubok, partik és egyéb flúgos szarság.-sóhajtott Henry.
Én és Caleb Snecik voltunk, Henry viszont flúgos. Ráadásul, mint kiderült az unokatesóm.
Délután 5-ig kint voltunk, majd elfogyott a sör, őt hívta az apja, hogy menjen segíteni a következő flúgos parti feldíszítésében. Így hát Caleb-el mentünk a Cut-ra, ahol lakunk.-Hé várj már meg.-futott utánam Cal.
-Lassú vagy.-néztem hátra, de ennek az volt az oka, hogy elestem.-Jól vagyok.-álltam fel.
-Kocsi!!-kiáltott Caleb, és lehazudtunk a járdára.
-Egy hét és életünk nyara lesz.-csaptam hátba a mellettem lévő fiút.
-Ha nem kerülsz büntibe.
-Ez a nyár nem olyan lesz, mint a tavalyi.
Mivel, hogy tavaly majdnem egész nyáron büntibe voltam, anyámék egyszerűen túl féltenek. Mintha egy pillanat alatt meghalnék, van ennek értelme?
Az ő családja és az enyém általában együtt szokott lógni, mivel a szüleink nagyon jobba voltak már egész kiskorúk óta. Van még egy csaj akivel jóba vannak, de ő általában elfoglalt, és még volt egy srác. Na róla nem sokat beszélnek, de Cal-el kiderítettünk ezt, az apja ölte meg őt és JJ volt a neve, mint nekem.Sziasztok!
Ez egy Outer banks sztori lesz. Olyan, mintha az 5 évad lenne, vagy hatodik. Remélem tetszeni fog. Ha szeretnétek folytatást vote és esetleg hozzászólás.
Legyen szép estétek/napotok!
YOU ARE READING
Miért JJ a nevem? /OBX ff/
Fanfiction16 év telt el, hogy a P4L egyik tagja eltávozott, ráadásul a saját apja ölte meg... A legjobb barátjuk gyilkosát letudták győzni, viszont a koronát hiába szerezték meg a barátjukat nem tudták vissza hozni, elkéstek... Sarah és John B egy csodás kisf...