Sweets

45 5 1
                                    

Mă trezesc dis-de-dimineață și mă uit în spre tribord (dreapta). Văd pământ și o anunț pe Lili.
-Lili! Lili! Lili! Trezește-te! Am văzut pământ!
-Da? Wow! Hai să coborâm!
-Bine!
-"Bun venit pe continentul "Sweets"! citise Lili pe un panou!
-Hai să intrăm!îi spun eu.
Acolo suntem întâmpinate de multe...nuci de cocos? Și de...brioșe? Serios? O gogoașă vine spre mine și îmi spune:
-Bun venit pe continentul "Sweets". Eu mă numesc Gogo! Veniți cu mine în centru și vă voi arăta multe dulciuri! Puteți să mâncați cât doriți, când doriți și ce doriți!
-Mulțumim mult !spun eu. Dar...nu o mai văd pe Lili...a...ba da, era lângă fabrica de ciocolată.
-Bună! îmi spune o clătită. Dacă vreți puteți să stați în acest bloc! Este gratuit! Totul aici este gratuit! Ca să știți mă chiamă Clăti.
-Da, chiar ne-ar trebuii un loc unde să stăm și un ghid!
-Atunci pueți să vă duceți la Brio (o brioșă) pentru ghid.
-Mulțumim! spun eu. Iată că vine și Lili!
-Aveți cel mai tare continent! zise Lili cu gura plină de ciocolată.
-Mulțumesc! spuse Clăti. Haideți să vedeți casa și după să vă desfaceți bagajele și să coborâți jos să luăm cina!
-Este deja ora 23:00, mai bine facem toate aceste lucruri mâine pentru că ne este foarte somn! spun eu.

Goana după dulciuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum