~~~~*-*~~~~


                                                                                                                           ℕ𝕒𝕣𝕟𝕚𝕒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                                                                            ℕ𝕒𝕣𝕟𝕚𝕒

                                                                                     ~~~~*-*~~~~


Gelen tren sesi, metal rayların üzerinde yankılanırken derin bir nefes aldım, ciğerlerim soğuk havayı yutmaya çalışırken burun deliklerim hafifçe sızladı. Üzerimdeki ince ceketim hiçbir işe yaramazken içten bir homurtu kaçtı dudaklarımdan. Saçlarım rüzgarın etkisiyle savrulup dudaklarıma doğru yola çıktılar.

Gözlerim soğuğun ve rahatsızlığın vermiş olduğu etkiyle dolduğunda önümdeki tren tüm ihtişamıyla durmuştu. Boğazımdaki yumru daha da büyürken trene doğru iki adım yaklaştım.

Ellerim titrerken küçük bavuluma daha da sarıldım, parmak uçlarım soğuktan uyuşmuştu, ama hiçbir şey bu hafif valizi tutmama engel olamazdı.

Gitmem gerekiyordu...bu cehennemden kaçmalıydım. Hemen!

Oh üzgünüm...hikayeye yanlış yerden başladık.
Hadi biraz ileri saralım...geri değil.

İleri.

~~~*yıl:2024*~~~

Klasik bir okul günüydü. En azından ben öyle sanıyordum.

Her şey çok normaldi. Babam beni uyandırmıştı. Okula gitmeden türk kahvemi içmiştim. Sabah ki sınav için notlarıma son kez bakmıştım.

Babam beni okula bırakmıştı ve sınavımı olup geri eve dönecektim. Dönemedim...

Okulumun karşısında polis karakolu vardı. Bu yüzden polis arabalarını görmek çok anormal değildi ancak ilk defa bir suçlu kaçmıştı.

Kaçan kişi arkasındaki kovalamadan kurtulup küçük bir şahine atladı. Bu sırada ben sadece olayların birazına hakim olmak için izliyordum.

Eve dönmeliydim ama yapmadım. Merak etmiştim. Keşke etmeseydim...

Şahin giderken arkadan polis arabaları onu kovalamak için gittiler. Olay burada bitti sanmıştım.

Telefonumun üçüncü çalışı ve babamın bilmem kaçıncı armasını gördüğümde panik olmasaydım her şey farklı olur muydu?

Telefona bakarak karşıya geçmeseydim. O şahin drift atarak bana çarpmasaydı. Üstümden iki polis arabası daha geçmeseydi.

Yaşıyor olur muydum?

~~~*yıl:19xx*~~~

Terler içinde ve derin nefesler eşliğinde uyandığımda karanlıktaydım. Gördüğüm tek ışık penceredeki yağmurlu ve fırtınalı gecenin karanlığıydı. Şiddetli bir nefes verdim.

Bir Narnia Masalı: Tesadüfler YokturWhere stories live. Discover now