Paxton Odair

171 16 5
                                    

Jeg braser inn døren til Peters rom. "Hallo, ikkeroomie-" jeg stopper opp i det en gutt iført kun håndkle kommer ut av badet.

Jeg tar meg selv i å stirre på den muskuløse kroppen hans før jeg raskt flytter øynene opp til ansiktet hans. Han har brunt hår og et pent ansikt med høye kinnbein. Jeg ser inn i de blå øynene hans et lite sekund før jeg holder hendene foran øynene.

"Hvorfor har du ikke på deg klær?!" Jeg tar bort hendene og ser gutten stå der med armene i kryss med et irritert ansiktsuttrykk.
"Mitt rom, jeg går uten klær om jeg vil, hva gjør du her uansett?" Jeg himler med øynene over den klagene britiske stemmen hans. "Peter," er alt jeg sier før jeg dumper ned på senga som jeg gjenkjenner som Peters.

"Vel, ser ut som kjæresten din ikke er her og siden du bare skal klage over at jeg ikke går med klær..." Han gjør noen utålmodige bevegelser med hendene. "Før det første er ikke Peter kjæresten min og for det andre trenger du ikke være så frekk-" jeg blir avbrutt av Peter som kommer hoppende inn døren.  "Åh, hei Lace, ser du har møtt roomien min, Paxton." Jeg gir han et drepende blikk som tydelig sier at han burde gitt meg en liten advarsel.

"Yep, han er faktisk mer irriterende enn deg!" sier jeg sarkastisk og reiser meg opp. "Gratulerer, Pax!" Peter klapper han på skulderen men Paxton grynter bare til svar før han tramper tilbake til badet. Peter bare trekker på skuldrene før han drar meg med seg ut døren igjen.

"Jeg sulter! Vi må finne noe mat!" Jeg dytter til han så snart vi er ute av syne for Paxton. "En liten advarsel om din irriterende roomie hadde vært fint!" Peter ser på meg før han bryter ut i latter.
"Du trodde vel ikke jeg skulle bo alene?" Jeg dytter han igjen. "Du var dessverre ikke så heldig," "Åh kom igjen, han er ikke så ille! Skal vedde på at din roomie er verre enn min!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just another (not) love storyWhere stories live. Discover now