8. Bölüm | Karanlık

231 30 17
                                    

8. Bölüm.

- Oğlum, pas versene, lan!

Erkekler bahçede top oynuyorlardı. Semihse sabahtan beridir, pas istiyor, fakat istediğiyle kalıyordu.

- Eren, versene, oğlum, şu topu!

- Al, lan, al! Bi' bok yiyebilecen sanki.

Topun kendisine fırlatılmasıyla Semih harekete geçti.

- Bakın şimdi nasıl şut çekiyorum kaleye.

Semih topu bir kaç kere sektirip şut çekti. Top havada süzülerek gözden uzaklaştı...

- Amk, nereye gitti bu?

Eren gülmeye başladı.

- Lan, oğlum, topu Alper gezeravcıya mı gönderiyon? O nasıl şut?

Semih nefes verdi.

- Gidin getirin, lan, şunu!

- Atan sensin, oğlum, biz niye getiriyoruz, lan?

- Lan, Eren, lan, Eren.

Semih sinirle uzaklaştı.

Arka bahçeye geldiğinde topun havuzun yanındaki konteynrın önünde olduğunu gördü.

- Ha, işte buldum seni!

Topu kucağına aldığında havuzda bir gariplik hiss etti. Sular kendiliğinden hareket ediyordu.

- Kim var orda? Yüzüyor musun? Alo.

Biran düşündüğü şeyle kaşları havalandı.

- Yoksa...

Havuza yanaşıp en dibe bakmaya başladı.

- Siktir...

Düşünmeden suya atladı. Ardından derine doğru yüzmeye başladı.

Handeyi gördü, ancak kim olduğunu seçemedi. Elini uzatarak genç kızı tutmaya çalıştı. Handenin kolundan asılarak kendisine çekti. Genç kızı kollarına alarak sudan çıktı.

- Kızım, iyi misin?

Hande kıpırdamıyordu.

Genç kızı dürtmeye başladı.

- Şşşt, uyan, kızım, uyan! Ulan, kızım, madem yüzme bilmiyorsun, ne bok yemeye atlıyosun havuza?

İç çekerek Handeyi yere bıraktı. Ardından telefonunu çıkarıp arama yaptı.

- Alo, Simge, habuza gelmen gerek. Kantindeki ufaklık havuzda batmak üzereydi. Çıkardım, baygın şu an. Ne yapacağımı bilmiyorum. Seni aradım bem de. Tamam, bekliyorum.

Az sonra Simge gelmişti.

- Beni arayacağına amvulansı arasaydın ya, geri zekalı.

- Ne bileyim, lan, sen aklıma geldin o an işte.

- Yoksa, sen mi bir şey yaptın?

Semih kaşlarını çattı.

- Yok artık. Cani miyim, kızım, ben? Tamam, gıcığım kıza, ama öldürmem de yani.

- Senden her şey beklenir.

Simge Handeyi yere düzgünce yatırdı.

- Simge, biliyo musun, "senden her şey beklenir" cümlesinin meali, aslında, sana inanıyorum demek. Bir gün sevgilini yapmadığın bir şeye inandırmaya çalıştığında sana o cümleyi kullamırsa, sana o konuda inanıyor demektir. Aklının bir köşesine yaz! Lazım olur, bakarsan.

Zorba Güneş (gxg HanZeh)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin