Evden çıkmış babam ve annemle hastaneye gelmiştik. Hemen bir hemşireden odayı sorduk bizi yönlendirdi. Kapıyı açarken bir heyecan ve korku basmıştı ama açtım.
Açarken resmen şok oldum benim yaşlılığım resmen karşımda oturuyordu ama hemen kendime gelip bir yere oturdum. Üstümde gözler olduğunu biliyordum ama bakmamaya çalıştım.
O sırada doktor içeriye girdi ve Konuşmaya başladı "Selamlar herkese biliyorsunuz ki, çocukların karışma ihtimali olduğu için sizi buraya çağırdık. Maalesef 17 yıl önce iki doğum aynı anda olduğu için hemşiremiz çocukları karıştırmış gerçekten Hastanemiz adına özür dileriz." Yani bu kadar kolaymıydı bu sözler? Anlam veremedim..
"Kızlarımızı ve babalarımızı kan vermeye alalım" ilk o kız geçti bağıra çağırada olsa kanı almışlardı. Sıra bendeydi, hemen kanı alıp gittiler.
O sırada babam ve annem olucak insanlar yeni kızları ile tanışıyorlardı,bende oturmuş testleri bekliyordum birden yanımda hareketlilik hissettim yanıma bio anne oturmuştu gözleri dolu doluydu. Birden bana sarılıp hıçkırarak ağlamaya başladı, o yüzden hiç bir şey yapamadım. Tam 5 dakikadır bana sarılmış halde iç çekiyordu, sonrasında bio baba gelip bio anneni sakinleştirti ve konuşmaya başladı "Canım kızım eminizki sen bizim kızımızsın gel hadi gidip biraz konuşalım olur mu?" Zor olsada kafamı sallayıp kabul ettim.
Kafeye gelmiştik ama hiç birimizden çıt çıkmıyodu iki bio abide hep bana bakıyordu istemsizce tırsıyordum. Birden bio baba konuşmaya başladı "Kızım ben Devran Devran ÖZTÜRK buda Annen Umay, Umay ÖZTÜRK buda abilerin Aras ÖZTÜRK, Kuzey ÖZTÜRK ha bide şimdiden söyliyeyim bir kardeşin ve bitanede abin var yani toplam 5 kardeşsiniz" ne oha 5 kardeşmiydik oha çüş!
Ben düşüncelere dalmışken Umay hanım konuşmaya başladı "Kızım sende bize kendini tanıtırmısın?" Öyle içten söylemiştiki kıramadım "ben Gamze 17 yaşındayım Aslan burcuyum takım tutuyorum ama ailem izin vermediği için pek bakamam gizli bakarım hobilerim pek yok aslında ama resim çizmeyi çok severim resim yeteneğim var bu kadar.."
Abiler hayla bana durgunca nefretle bakıyordu hallerini anlayamıyordum. Neyse 30 dakika geçmişti Devran beye arama gelmişti hemen cevaplayıb konuşmaya başladı ve bizi çağırdıklarını söylediler testin cevapları çıkmış.
Tabi hemen gittik ve sizce noldu? Şanlıların kızı değilmişim 17 yıl çektiğim acılar yalanmış...
Evett bir bölümünde sonuna geldik bakmayın böyle kısa olduğuna bunlar başlangıç gibi bir şey inşAllah uzunları gelecek.
Size bir kaç tane sual vereceğim cevaplayın lütfen.
1.bu hikayemiz de Gamzenin sevgilisi olsun mu?
2.Hikaye uzun mu olsun Kısa mı? Yani 20 bölüm mü 30-50 bölüm mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZE
HumorÖztürk ailesinin ilk kız çocuğu Gamzeydi el bebek gül bebek gibi büyütülürdü ama bir olay oldu ve gamze kaçırıldı 4 yıl sonra yanmış ölüsü çıktı bütün aile Gamzenin öldüğüne inanmıştı ama Aslında Gamze hayattaydı ve başka aileyle yaşıyordu,yaşıyordu...