1

0 0 0
                                    

სეულში ცხოვრობდა გოგონა, სახელად ვონი, რომელიც ცოტა ხნის წინ უცხო ქვეყნიდან იყო გადმოსული. ვონი ბავშვობიდანვე ოცნებობდა კორეაში ცხოვრებაზე და, როგორც იქნა, ეს ოცნება აიხდინა. მან მოულოდნელად მიიღო ძალიან საინტერესო შეთავაზება – უნდა ეცხოვრა და ემუშავა ისეთ ხალხთან ერთად, რომლებიც მუსიკაში ძალიან წარმატებულები იყვნენ.

ამ ბიჭების ჯგუფი, სახელად Stray Kids, 8 ახალგაზრდისგან შედგებოდა: ბანგჩანი – ლიდერი, ფელიქსი – მოლაპარაკე, ჰანი – ხუმარა, ჩანგბინი – ძლიერ მხატვრული, ჰიუნჯინი – თბილი და იდუმალი, აიენი – მსუბუქი და ხალისიანი, სუნგმინი – გამტანი და დამხმარე, ხოლო ლინო – მოკრძალებული და განგრძობითი. ისინი ერთად ცხოვრობდნენ პატარა, მაგრამ მყუდრო სახლში.

ვონის მათი ცხოვრებაში პირველივე დღის მისვლა იმდენად სავსე და გამორჩეული იყო, რომ ბიჭებს ახალი ცნობისმოყვარე დაქალი ეგონათ. ყველამ იცოდა, რომ ვონი დროებით გადმოიცვლიდა Stray Kids-ის სახლში, მაგრამ არავინ იცოდა, რა დიდი თავგადასავალი ელოდა წინ.

პირველ დღეს, როცა ვონი სახლში მივიდა, ყველანი მის დასახვედრად მზად იყვნენ. ბიჭებმა მას დაუთმეს დიდი ოთახი, ფანჯრით, საიდანაც ქალაქის ლამაზი ხედი იშლებოდა. როგორც კი ყველა ერთად მოხვდა, ატყდა დიდი ხუმრობა და სიცილი – ვონი კი ფიქრობდა, რომ ასე სწრაფად არ შეუერთდებოდა მათ ასეთ მხიარულ კომპანიას.

დღეები გადიოდა და ვონი ბიჭებს თანდათან ახლოს უგებდა. ხანდახან ისინი თავიანთ შთამბეჭდავ ცეკვებს და სიმღერებს უჩვენებდნენ, ხანდახან კი ვონი თავის ისტორიებს უყვებოდა, როგორ ოცნებობდა კორეაში გადასვლაზე.

ერთი დილით, ბიჭებმა გადაწყვიტეს, რომ ვონისთვის სიურპრიზი მოეწყოთ და მისი საყვარელი სადილი გააკეთეს. ყველა სამზარეულოში იდგა და ცდილობდა, თითოეულ დეტალს თვალყური ედევნებინა. ლინომ ინგრედიენტები მოიტანა, სუნგმინმა კერძები დაიწყო, ჰანიმ კი სასაცილო კომენტარები არ დაიშურა. ვონისთვის ეს ძალიან ამაღელვებელი მომენტი იყო – გული ევსებოდა სითბოთი.

დღეები გადიოდა და ვონისა და Stray Kids-ის ჯგუფს შორის უნიკალური ურთიერთობა ყალიბდებოდა. ვონის თბილი ხასიათი ბიჭებს უფრო და უფრო უახლოვებდა. ხშირად ერთად ატარებდნენ საღამოებს და ყველა ცდილობდა ვონისთვის მხიარული და დაუვიწყარი მომენტები შეექმნა.

ერთ საღამოს, ბიჭებმა გადაწყვიტეს, ვონისთვის ტრადიციული კორეული ცეკვა ეცეკვათ. პირველ რიგში, ეს იდეა ყველასთვის უჩვეულო და მორცხვი ჩანდა, მაგრამ ბიჭებმა იფიქრეს, რომ ეს მათი მეგობრობის გამყარების კიდევ ერთი კარგი საშუალება იყო. მათ ვონის ტრადიციული სამოსი – ჰანბოკი მოარგეს და გადაწყვიტეს, რომ ერთი სასიამოვნო საღამო გაეტარებინათ.

ფელიქსი და ჰანი სცენაზე ოსტატურად ცეკვავდნენ, ჩანგბინი და ჰიუნჯინი კი ცდილობდნენ, რომ თავიანთი ხუმრობებით ვონი გაეხალისებინათ. ვონიმ ვეღარ მოითმინა და თვითონაც სცენაზე ავიდა. ყველა დიდი ხნის განმავლობაში ცეკვავდა და სიხარულით ხალისობდა.

ეს ყველაფერი დიდ თავგადასავლად იქცა ვონის ცხოვრებაში, სადაც Stray Kids-ის ბიჭებმა მისცა სიყვარული, მეგობრობა და მტკიცე მეგობრობის მაგალითი. Stray Kids-მა და ვონიმ ერთმანეთში ისეთი გუნდი და სითბო იპოვეს, რაც ადრე არ ეგონათ.

ცხოვრება 8 ბიჭთან ერთად Where stories live. Discover now