ვონისა და Stray Kids-ის ცხოვრების მეორე ნაწილი
ვონი წარმატებით შეერწყა Stray Kids-ის გუნდს და მათთან ერთად უამრავ პროექტზე მუშაობდა. მისი უნიკალური ვოკალი და ენერგია ჯგუფს ახალ სიხალისეს მატებდა, და ძალიან მალე გახდა არა მხოლოდ კორეაში, არამედ მსოფლიო მასშტაბით ცნობილი. მისი გულწრფელობა და სიმღერების შესრულების მანერა გულებში ამკვიდრებდა, რაც მას განსაკუთრებულ ადგილს აძლევდა როგორც ჯგუფის, ისე ფანების სამყაროში.
მალევე, ვონი ხვდება, რომ მას ჯგუფის ყველაზე უმცროს წევრ, აიენს, განსაკუთრებული გრძნობები აქვს. მიუხედავად ამისა, მის გარშემო კიდევ ერთი გოგო გამოჩნდა, რომელიც ასევე მიჯაჭვული იყო აიენზე და ცდილობდა მის ყურადღების მოპოვებას. აიენის მიმართ გრძნობებში გაურკვევლობაში მყოფი ვონი საბოლოოდ აღიარებს თავის სიყვარულს, და აიენიც სიხარულით პასუხობს მას. ეს ურთიერთობა ორ ახალგაზრდას კიდევ უფრო აახლოებს.
ამის პარალელურად, ფელიქსი და ჩანგბინი გრძნობენ, რომ ერთმანეთის მიმართ ძლიერი გრძნობები აქვთ, და მათაც თავიანთი ისტორია იწყება. მათი ურთიერთობა საკმაოდ იდუმალი და ამაღელვებელი იყო, მაგრამ ისინი მალე აღიარებენ გრძნობებს და ერთად იწყებენ მუშაობას ახალი სიმღერის შექმნიან „Because“-ის წარმატებამ Stray Kids-ის და მათი ფანების სამყაროში დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია. ამ მუსიკამ ჯგუფი კიდევ უფრო გააერთიანა და მათი პოპულარობა ახალ სიმაღლეებს მიაღწია. ვონი და აიენი კი ბედნიერები იყვნენ ერთად, ხოლო ფელიქსი და ჩანგბინი ერთმანეთის გვერდით გრძნობდნენ სიმშვიდესა და სითბოს.
მაგრამ მოულოდნელად ვონის ცხოვრებაში ახალი ბურუსი შემოვიდა — მისმა ტყუპისცალმა ძმამ კორეაში ჩამოსვლა გადაწყვიტა. ვონისთვის ეს დიდი მოულოდნელობა იყო. ბავშვობაში ისინი გაუცხოვდნენ, რადგან მისმა ძმამ, რომელიც სხვა ქვეყანაში გაიზარდა, სრულიად სხვა ცხოვრება იცხოვრა. ახლა კი, მათი შეხვედრა სავსე იყო ემოციებით და აუხსნელი ნოსტალგიით. ვონის ძმა, ჯეი, შეპირდა, რომ მას მშობლიურ ქვეყანაში წაიყვანდა და ოჯახთან ერთად გააერთიანებდა.
აიენი შოკში იყო. მას ვერ წარმოედგინა ვონის გარეშე ყოფნა და ეშინოდა, რომ ვონი სამუდამოდ დაკარგავდა. მან ვონის უთხრა, რომ უნდა დარჩენილიყო კორეაში, მაგრამ ვონისთვის ეს გადაწყვეტილება რთული იყო. ოჯახი და მშობლიური კავშირები მასში დიდი შთაბეჭდილებებს იწვევდა.
რამდენიმე დღიანი ფიქრის შემდეგ ვონიმ გადაწყვიტა, რომ ძმასთან ერთად დაბრუნებულიყო მშობლიურ ქვეყანაში. ჯგუფის წევრებმა დიდი მხარდაჭერა გამოუცხადეს, მაგრამ სევდიანი იყვნენ მის წასვლაზე.
აიენი ვერ უძლებდა ამ რეალობას, და ვონის წასვლის შემდეგ ძალიან დიდ დეპრესიაში ჩავარდა. ის ყველანაირად ცდილობდა ვონის დაბრუნებას, მაგრამ შორიდან მისი მდგომარეობის შეცვლა ვერ შეძლო. ვონიმ თავის ახალ ქვეყანაში დაიწყო ახალი ცხოვრება, თუმცა ამ ცვლილებების გამო იგი ფსიქოლოგიურად სუსტად გრძნობდა თავს. საბოლოოდ, სტრესმა და სევდამ მისი ჯანმრთელობა ძალიან დააზიანა და ვონი ტრაგიკულად გარდაიცვალა.
ეს ამბავი აიენი მთელი გულით გატეხა. ფელიქსი და ჩანგბინი ყველანაირად ცდილობდნენ მის გვერდით ყოფნას და მხარდაჭერას, თუმცა ეს მაინც რთული იყო. დროთა განმავლობაში, აიენი ნელ-ნელა გადადგა ნაბიჯები და გაიცნო ახალი ადამიანი, რომელმაც ისევ სიცოცხლის სიყვარული დაანახა. თუმცა ვონის მოგონება მის გულში სამუდამოდ დარჩა