Yoongi obudził się rano.Nie pamiętał nic ostatniego wieczora.Spojrzał na dziewczynę śpiącą obok Niego.Pamiętał ją z wczoraj i jak się poznali,ale nie co zadziało się między Nimi.Domyślił się jednak gdy zobaczył że jest nagi.
-Co się ze Mną dzieje ostatnio...-Powiedział Sam do Siebie. -Co jest ze Mną nie tak?
Oliwia obudziła się po chwili i usiadła na łóżku. Spojrzała się na Yoona i przytuliła Go po chwili.Min spojrzał na Nią.
-Wszystko dobrze?
-Nie wiem... Nic nie wiem... Nie byłem Sobą wczoraj... Nie pamiętam co się działo... To nie było pierwszy raz...
Dziewczyna słuchała Go uważnie. Nie była na Niego zła i nie oceniała Go.Odezwała się po chwili.
-Może... Masz drugą osobowość?Wiesz czasami to się zdarza.
Yoongi nie wiedział co na to odpowiedzieć.
-Wiesz Ja też miałam wrażenie że nie robię tego z Tobą.
Min milczał układając Sobie wszystko w głowie. Przeprosił Ją i poszedl do łazienki. Spojrzał na Siebie w lustrze. Wystraszyl się gdy zdal Sobie sprawę, że uśmiecha się Sam do Siebie. Chodź tego nie chciał.Odsunął się od lustra i usiadł na podłodze.
-Co się ze Mną kurwa dzieje...
Starał się ignorować głosy w głowie, które usłyszał znów.Wyszedł z łazienki dopiero gdy uspokoiło się to.
-Może będę się już zbierać.Nie chciał bym Ci przeszkadzać.
-Nie przeszkadzasz Mi.Zrobię śniadanko.
Oliwia cieszyła się że Yoon został. Chciała spędzić z Nim teraz jak najwięcej czasu i pomóc Mu. Na śniadanie zrobili naleśniki.Zjedli je dość szybko.
-Wiesz chciał bym to teraz z Tobą zrobić. Skoro nie pamiętam tego co działo się wczoraj chce zrobic to dziś.
-Jesteś pewien? Nie zmuszaj się.
-Nie zmuszam się.
Gdy znaleźli się w sypialni chłopak zaczął całować Ją namiętnie, ale czule. Dziewczyna oddawała pocałunek. Po dłuższym czasie zjechał z pocałunkami na Jej szyję.
-Mmm...Jak przyjemnie...
Klęknęła przed Nim. Dalej byli nadzi więc nie musieli się rozbierać. Zaczęła Mu robić dobrze ustami. Robiła to delikatnie i powoli zassysając się na Nim delikatnie. Yoongi zaczął poję kiwać cicho.
-Jesteś najlepsza...
Wyjęczał cicho. Zaczął jęczeć glosniej i doszedł po czasie jecząc Jej imię. Spuścił się mocno w Jej usta, a dziewczyna połknęła to od razu. Położył Oliwie na łóżku i zawisnął nad Nią.
-Gotowa?
-Tak.
Wszedł w Nią i zaczął poruszać się w Niej powoli.Zaczęli jęczec cicho powoli. Oliwia zaczęła zostawiać delikatne ślady na plecach chłopaka.
Yoongi wrócił do domu dopiero wieczorem. Cały dzień spędził z Oliwią. Połowę dnia kochali się namiętnie.Byli też w kinie i w galerii.Cieszył się z tak cudownego dnia. Usiadł na łóżku. Po chwili przyszło Mu coś do głowy. Jednak bardziej było to tak, jak by ktoś Nim kierował. Wziął nożyk do ręki. Z początku próbował powstrzymać Sam Siebie, ale zrobił to i tak. Przejechał nożem po oku. Po chwili stracił przytomność.
Wszyscy z BTS martwili się o Yoona. Jimin i Hoseok mieszkali najbliżej. Hoseok zdecydował się pojechać do Niego i wszedł do Jego domu.
-Yoongi wszystko dobrze? Gdzie jesteś?
Zobaczył leki leżące na stole i rozsypane na podłodze. Rozejrzał się szukając Go dalej.
-Yoongi jesteś w domu?
Jung wszedł w końcu do salonu. Zobaczył chłopaka, który siedział na kanapie, ze spuszczoną głową.
-Yoon... Wszystko dobrze...?
Chłopak zaśmiał się trochę psychopatycznym śmiechem.Spojrzał na Niego. Krew dalej płynęła po ranie.
-Yoongi coś ty zrobił... -Powiedział lekko wystraszony Hoseok.-Dlaczego...?
Min wstał i zaczął podchodzić do Hoseoka.
-Ja nie jestem Yoongi.
Jung odsunął się wystraszony, gdy chłopak wziął nóż do reki.
-Ja jestem...
(PRZERWANE CELOWO POLSAT XD)
Oliwia wieczorem odłożyła telefon. Właśnie skończyła rozmawiać z przyjaciółmi. Rozebrała się i poszła pod prysznic. Włączyła ciepłą wodę i przemknęła oczy. Usłyszała na początku jak by ktoś wchodził do Jej domu, ale myślała że się przesłyszała. Przypomniały Jej się romantyczne chwile z chłopakiem. Podnieciła się mocno. Wsunęła w Siebie dwa palce i zaczęła poruszać Nimi powoli.Zaczęła jęczeć cicho. Myślała cały czas o Nim. Gdy robili to, jak dotykał Ją i całował. Po czasie przyspieszyła ruchy i doszła z jękiem. Umyla się do końca. Gdy wyszła założyła jedynie majtki i koszulkę. Poszła do sypialni i podskoczyła. Zobaczyła chłopaka w Jej sypialni całego we krwi z blizną na oku.
........
MAMY WRAŻENIE ŻE TEN ROZDZIAŁ ZA KRÓTKI WYSZEDŁ ZA CO PRZEPRSZAMY KOLEJNE BĘDĄ DŁUŻSZE 💜💜
JAK WIDZICIE DZIEJE SIE DUŻOOOO
I BIEDNY YOON...
MOŻE TO NIE ON SAM ZROBIŁ SOBIE KRZYWDĘ?JAK MYŚLICIE?
W 3 CZĘŚCI BARDZO DUŻO SIE ZADZIEJE
A KWIATUSZKIII JEŚLI SA BŁĘDY W ROZDZIALE PRZEPRASZAMY ALE KOREKTA COS WALI SIE OSTATNIO 💜💜
SPOKOJNEGO POPOŁUDNIA.DO NASTĘPNEGO KWIATUSZKIII💜💜
VinoTaehyunga
wafel_szuginista
Xx_Kana-chan_xX
ARMYJUNGKOOKA97JEŚLI KOGOŚ NIE DODAŁO PRZEPRASZAMY 💜💜
CZYTASZ
AMYGDALA
Romance,,Nie znam twojego imienia, Zatracam się we wspomnieniach, Usuńmy je jeden po drugim, Pospiesz się i mnie uratuj Pospiesz się i mnie wyciągnij"